نگاهی به حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال؛ احترام به رقیب یا جلب توجه؟

نگاهی به حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال؛ احترام به رقیب یا جلب توجه؟

پایگاه خبری فوتبالی– وحید قلیچ میهمان تمرین دیروز استقلال بود و مکالمه قابل‌توجهی با ریکاردو ساپینتو داشت.

به گزارش فوتبالی، کانال رسمی باشگاه استقلال ویدیو و عکسهایی را از حاشیه تمرین دیروز آبی‌پوشان منتشر کرده که در آن، وحید قلیچ پیشکسوت و دروازه‌بان سال‌های دور پرسپولیس در حال گفت‌وگو با ریکاردو ساپینتو است.

 قلیچ با تعریف‌وتمجیدهای کمی عجیب از این سرمربی پرتغالی و عملکردش، می‌گوید در زمانی که کسی امید چندانی به ساپینتو نداشت، می‌دانسته که او موفق خواهد شد و همین طور هم شده است.

عجیب‌ترین بخش صحبت‌های وحید قلیچ اما اظهارنظرش درباره داوری دربی صدم است؛ شهرآوردی که چند روز پیش با برتری قرمزها همراه شد اما استقلالی‌ها طلب‌کار پیام حیدری شدند که باید برخورد توپ به دست گولسیانی را پنالتی می‌گرفته است. پس از بازی هم نظرات متفاوت کارشناسان داوری درباره این صحنه و موضع‌گیری اعضای دو تیم، ماجرا را داغ‌تر کرد.

با این وجود قلیچ با بیان اینکه از او پرسپولیسی‌تر وجود ندارد، خطاب به ساپینتو گفت که امیدوار است داور دربی (پیام حیدری) شب راحت سرش را روی بالش بگذارد! حرف‌هایی که تایید سرمربی استقلال را هم به همراه داشت و ساپینتو باتکان دادن سر خود را با پیشکسوت پرسپولیس هم‌نظر نشان داد.

شاید اگر هر پیشکسوت پرسپولیسی دیگری چنین حرف‌هایی را زده بود و به حریف احترام می‌گذاشت، قابل تحسین بود اما نباید فراموش کرد که وحید قلیچ در سال‌های اخیر ازاین‌دست رفتارهای عجیب کم نداشته است. او که فعالیت گسترده‌ای در صفحه اینستاگرامی خودش دارد، با واکنش‌های دور از انتظار و اظهاراتی که از یک پیشکسوت توقع نمی‌رود، خودش را به نسل جدید فوتبالی‌ها شناخت.

قلیچ که به نظر اوضاع مالی چندان مناسبی هم ندارد، به نظر می‌رسد حساب ویژه‌ای روی دیده شدن و حضورش در اینستاگرام بازکرده است. بنابراین اصلاً بعید نیست که حضورش در تمرین استقلال و اظهارات عجیبش، با هدف وایرال شدن هر چه بیشتر انجام شده باشد. عجیب‌تر اما باشگاه استقلال است که در روزهای پرحاشیه، وحید قلیچ را به تمرینش راه می‌دهد و فیلم صحبت‌هایش را روی کانال رسمی خود می‌برد!

2509