پیروزی الاتحاد در رقابتی جنجالی!

پیروزی الاتحاد در رقابتی جنجالی!

پایگاه خبری فوتبالی- در دیدار مهم هفته بیست و چهارم لیگ حرفه ای فوتبال عربستان، تیم الاتحاد علیرغم ۱۰ نفره شدن، در مسابقه ای پرحادثه در شهر جده برابر الشباب به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، مسابقه تیم های الاتحاد و الشباب به قضاوت "سردیان یووانوویچ" از صربستان با ۳ ضربه پنالتی و اعلام ۱۳ دقیقه زمان تلف شده در نیمه دوم همراه بود.

در این دیدار پرهیجان، ابتدا تیم الاتحاد توسط "عبدالرزاق حمدالله" از روی نقطه پنالتی به گل اول خود در دقیقه ۱۸ رسید و ۴۵ دقیقه اول بازی را با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۸ به دنبال برخورد توپ به دست "احمد شراحیلی"  مدافع الاتحاد در محوطه جریمه، داور اعلام یک ضربه پنالنی به سود الشباب کرد و این پنالتی را "کریستین گوآنکا" بازیکن آرژانتینی تبدیل به گل کرد.

در دقیقه ۸۹ بازی و در صحنه ای مشابه به دنبال برخورد  توپ به دست "احمد حجازی"مدافع مصری الاتحاد، تیم الشباب بار دیگر به یک پنالتی  رسید و در آستانه گل دوم خود قرار گرفت اما "آرون سالم بوپنزا" بازیکن اهل گابن به بدترین شکل ممکن و به آرامی توپ را به وسط دروازه شلیک کرد که به راحتی توسط "مارسلو گروهی" دروازه بان برزیلی الاتحاد مهار شد.

درحالیکه به دلیل وقفه های مکرر در نیمه دوم داور ۱۳ دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد، "زکریا هوساوی" در دقیقه ۹۵ با دریافت کارت زرد دوم خود اخراج شد تا الاتحاد به تساوی راضی شود اما در دقیقه ۱۰۶ بازی، داور برای چهارمین بار به «وی ای آر» مراجعه کرد و این بار حکم به ضربه پنالتی به سود الاتحاد داد.

در آخرین ثانیه های بازی تیم الاتحاد توسط "عبدالرزاق حمدالله" به گل دوم خود از روی نقطه پنالتی رسید و توانست در این بازی سخت ۲ بر یک برنده شود.

پس از پایان بازی اعتراض برخی از مربیان الشباب به عملکرد داور و درگیری چند بازیکن از هر دو تیم، برای لحظات کوتاهی شرایط را بحرانی کرد اما سرانجام الاتحاد به عنوان برنده این بازی معرفی شد و  هم اکنون با ۵۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

الشباب هم که در صورت پیروزی در این بازی می توانست هم امتیاز النصر شود، با این شکست ۵۰ امتیازی باقی ماند و منتظر هفته های بعد خواهد بود.

در سایر بازیهای پنج شنبه شب، الطائی با یک گل ابها را شکست داد و العداله با نتیجه ۲ بر یک التعاون را از پیش رو برداشت.

هفته بیست و چهارم روز جمعه با ۴ بازی دنبال می شود که در مهمترین مسابقه النصر با الرائد روبرو خواهد شد.

۱۹۷۹