شعار تی‌تی‌ها قبل هر ضربه آزاد: ریکاردو آلوز!

شعار تی‌تی‌ها قبل هر ضربه آزاد: ریکاردو آلوز!

پایگاه خبری فوتبالی- با اینکه ریکاردو آلوز هشت هفته است که پاس‌گل نداده ولی تی‌تی‌ها همچنان به وی امیدوار هستند.

به گزارش فوتبالی، از آخرین پاس گل ریکاردو آلوز هشت هفته می‌گذرد؛ جایی که ستاره پرتغالی در دقایق انتهایی بازی با هوادار با پاسی دقیق و حساب شده، گوستاوو را در موقعیت گل قرار داد و تراکتور را به یک برد شیرین خارج از خانه لحظه آخری رساند.

پاس گلی که دوازدهمین خلق گل ریکی بود و وی را با ۱۹ بازی و ۱۲ پاس گل در موقعیتی تحسین‌برانگیز و در آستانه شکستن رکورد لیگ‌ برتر قرار داده بود. رکوردی که همگان‌ انتظار داشتند خیلی سریع از آنِ ریکی شود.

با این حال آنچه تا به الان اتفاق افتاده خلاف انتظارات بوده و مهندس این فصل لیگ‌ برتر باوجود علاقه زیاد به رکوردشکنی، از این مهم بازمانده است. دوری از گلی که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ از جمله حواشی ستاره پرتغالی در جریان جشن تولدش و همچنین پست بازی وی در روزهای اول حضور پاکو خمز‌ که نسبت به زمان بردیف کمی عقب‌تر آمده است.

با این حال در یادگار امام(ره) پرشورها همچنان سر هر صحنه کرنر و ضربه آزاد نام ریکاردو را فریاد می‌زنند و از وی ناامید نشده‌اند‌. کافی است داور یک خطای کاشته بگیرد؛ ورزشگاه در تبریز یک صدا به خود می‌بیند؛ ریکاردو آلوز!

در نهایت باید دید آلوز خواهد توانست در سه هفته باقی مانده لیگ‌ برتر این انتظار طولانی برای پاس گل دادن را به سرانجام برساند و هوادارانش را خشنود کند یا نه!

1997