یادگار برای مجوز حرفه‌ای تراکتور دردسرساز می‌شود؟

یادگار برای مجوز حرفه‌ای تراکتور دردسرساز می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آنطور که شنیده می‌شود ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز ابرادهای زیادی برای کسب مجوز حرفه‌ای‌سازی دارد.

به گزارش فوتبالی، یکشنبه بیستم فروردین بود که رسانه رسمی باشگاه تراکتور خبر از بازدید کارشناس تایید صلاحیت از ورزشگاه یادگار امام(ره) برای کسب مجوز حرفه‌ای داد. با این حال پس از این خبر که صرفا به بازدید کارشناس مذکور اشاره کرده بود، هیچ خبر دیگری در راستای توضیحات بیشتر و نظرات کارشناس مربوطه منتشر نشد.

پاکو خمز که پیش از این به چمن ورزشگاه بزرگ تبریز ایراد گرفته و خواستار برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز شده بود، درنهایت با دیدن جو ورزشگاه در بازی با سپاهان از این تصمیم خود منصرف شد تا پرشورها بتوانند تیم خود را در راه کسب رتبه چهارم و به دست آوردن احتمالی سهمیه آسیایی کمک کنند.

با این حال کارشناس مجوز حرفه‌ای ایرادات بزرگ دیگری به این ورزشگاه گرفته است!

ایراداتی از قبیل ترمیم بتن سازه تونل‌های منتهی به سکوها، استانداردسازی اسکوربرد ورزشگاه و رفع مشکلات محوطه و اطراف مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) که ورزشگاه هم جزئی از آن می‌باشد.

همچنین یکی‌از بزرگترین ایرادات گرفته شده به ورزشگاه بزرگ تبریز، مربوط به گیت‌های ورودی تماشاگران است. بنا به اعتقاد کارشناس مربوطه، گیت‌ها به هیچ وجه استاندارد نیستند و باید فکری اساسی برای آن‌ها کرد. لازم به ذکر است که در روز بازی تراکتور با سپاهان باوجود حضور حداکثری هواداران، فقط ۳۰ الی ۳۵ هزار نفر با تهیه بلیط به ورزشگاه آمده بودند که همین موضوع هم به نوعی تایید‌کننده ایرادات وارده به گیت‌های یادگار است.

باید دید مسئولان تراکتور که با پرداخت بدهی‌های سرسام‌آور این باشگاه تلاش کرده‌اند مجوز حرفه‌سازی برای حضور در مسابقات آسیایی را کسب کنند، چه تدابیری برای رفع سریع ایرادات وارده به ورزشگاه یادگار امام(ره) خواهند اندیشید.

1997