پلی‌آف NBA/ شکست لیکرز و حذف زودهنگام بهترین تیم شرق

پلی‌آف NBA/ شکست لیکرز و حذف زودهنگام بهترین تیم شرق

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های نیویورک نیکس، لس آنجلس لیکرز، میامی هیت و گلدن استیت وریرز برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه دور اول پلی آف NBA، چهار دیدار بامداد امروز به وقت تهران برگزار شد. در بازی اول، نیویورک نیکس به لطف درخشش جیلن برانسن سری را به پایان رساند و با حساب 106-95 به پیروزی رسید تا در نهایت سری را با نتیجه 4-1 برنده شود. جیلن برانسن با 23 امتیاز و 4 ریباند، نقش مهمی در پیروزی نیکس داشت و در آن سمت، داناوان میچل با 28 امتیاز درخشید، اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند.

در بازی دوم، لس آنجلس لیکرز مهمان ممفیس گریزلیز بود که علیرغم بازی 31 امتیازی آنتونی دیویس، با نتیجه 116-99 شکست خورد تا سری 3-2 شود. البته در بازی بعدی، لیکرز میزبان است و شاید بتواند کار سری را تمام کند.

در بازی سوم، میلواکی باکس و میامی هیت به مصاف هم رفتند. هنوز خیلی‌ها درخشش جیمی باتلر در بازی قبلی را فراموش نکرده بودند که این ستاره 42 امتیاز دیگر آورد تا میامی هیت که سید 8 کنفرانس شرق بود، بتواند میلواکی باکس، تیم اول کنفرانس شرق را با نتیجه 128-126 شکست دهد و سری را با نتیجه 4-1 برنده شود. 

در بازی چهارم، گلدن استیت وریرز بالاخره طلسم شکست‌های پیاپی بیرون از خانه‌اش را شکست و با نتیجه 123-116 از سد ساکرامنتو کینگز گذشت تا این سری، 3-2 به سود گلدن استیت شود. 

4416