گام بلند منچسترسیتی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس با چهارتایی کردن آرسنال

گام بلند منچسترسیتی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس با چهارتایی کردن آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی و آرسنال در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه 4 بر 1 به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی یک بازی حیاتی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس بود چرا که آرسنال و منچستر سیتی دو رقیب اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس هستند و اکنون با پیروزی منچستر سیتی مقابل آرسنال، این تیم پپ گواردیولا است که در یک قدمی قهرمانی قرار گرفته است.

در این بازی کوین دی بروینه عملکرد بسیار درخشانی داشت. او گل اول و سوم منچستر سیتی را روی پاس ارلینگ هالند به ثمر رساند و پاس گل دوم منچستر سیتی را هم به جان استونز داد. گل چهارم منچستر سیتی توسط ارلینگ هالند در دقیقه پایانی بازی روی پاس فیل فودن به ثمر رسید. تک گل آرسنالی ها را هم در این بازی راب هلدینگ در دقیقه 86 روی پاس لاندرو تروسارد به ثمر رساند.

اکنون آرسنال با 33 بازی، 75 امتیاز دارد و هنوز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است اما این صدرنشینی به احتمال زیاد به زودی از دست می رود چرا که منچستر سیتی با 31 بازی، 73 امتیاز دارد.

خلاصه بازی منچستر سیتی 4-1 آرسنال

1470