تمجید اسطوره آرسنال از تیم آرتتا

تمجید اسطوره آرسنال از تیم آرتتا

پایگاه خبری فوتبالی - رابرت پیرس، اسطوره باشگاه آرسنال، با تمجید از تیم جوان آرتتا گفت که آنها دوباره دارند به یک تیم درجه یک تبدیل می‌شوند.

به گزارش فوتبالی، پیرس ارزش کار سرمربی آرسنال را یادآور شد و گفت که باور دارد باشگاه سابقش DNA خود را دوباره پیدا کرده است.

آرسنال امشب در بازی بسیار مهم، مهمان منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد خواهد بود و اگر سیتیزن ها موفق به پیروزی مقابل توپچی ها شوند با دو بازی کم‌تر تنها دو امتیاز از آنها عقب خواهند بود. صرف نظر از نتیجه رابرت پیرس، قهرمان دو دوره لیگ جزیره انگلیس، باور دارد که پروژه آرتتا که پس از ورودش به باشگاه همیشه در حال پیشرفت بوده، باید مورد ستایش قرار بگیرد. 

وی در این باره گفت : "آرسنال دوباره در حال تبدیل شدن به یک تیم درجه یک انگلیسی است، آنها در حال مبارزه برای قهرمانی هستند و دوباره DNA خود یعنی فوتبال زیبا را پیدا کرده اند که اجازه نمایان شدن استعداد هایی مانند مارتین اودگارد و بوکایو ساکا شده است. این تمام چیزی است که آرسن ونگر از ابتدای حضورش در باشگاه انجامش داد، او می‌خواست تا مردم از او الهام بگیرند و فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند."

او ادامه داد: "این روزها، آرتتا که قبل اینکه دستیار گواردیولا شود زیر نظر ونگر بازی می‌کرد، این طرز فکر را به باشگاه برگردانده و دوباره آرسنال سرپا شده به همین دلیل است که من از تماشای بازی آن‌ها لذت می‌برم."

آرسنالی ها در سه بازی اخیر خود بردی نداشته اند و در مقابل لیورپول، وستهم و ساوتهمپتون به تساوی دست یافتند در حالی که سیتی در 16 بازی اخیرش در تمامی رقابت ها شکست ناپذیر بوده است. یاران آرسنال مدافع مرکزی تاثیرگذارشان، ویلیام سالیبا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و پیرس با اشاره به این موضوع گفت که عمق ترکیب ضعیف آرسنال می‌تواند مانع بزرگی برای آن ها در کورس قهرمانی باشد.

2102