واکنش سپاهان به یک ادعای جنجالی

واکنش سپاهان به یک ادعای جنجالی

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان ملوانی‌ها را تهدید به شکایت در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال کرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند سپاهان در چهار مسابقه باقی‌مانده در رقابت‌های لیگ برتر حتی یک امتیاز هم از دست ندهد، با این حال تیم مورایس در بدترین زمان ممکن لغزید تا پرسپولیس با خیال راحت، به صدرنشینی در لیگ ادامه دهد.

اما دو روز بعد از توقف سپاهان مقابل ملوان در یک بازی خانگی، بابک پورغلامی مربی ملوان در گفت و گو با یک سایت خبری، ادعای عجیبی را درباره این بازی مطرح کرده و گفته است: هیچ تیم پایین جدولی نتوانسته بود از اصفهان امتیاز بگیرد اما ما گرفتیم. به گوش ما رسیده بود که سپاهانی‌ها می‌خواهند ما را پرگل ببرند و حرف از برد با اختلاف می‌زنند. هرچه از بازی گذشت، دیدند که کار سخت‌تر شده است. داخل زمین بازیکنان سپاهان به بچه‌های ما التماس می‌کردند که بازی را شل کنیم.

اظهارنظر مربی ملوان، واکنش میرصالحیان مدیر روابط عمومی این باشگاه را به دنبال داشته و او در صفحه توییترش نوشته است: "این ادعا کذب محض است. از کادر فنی و بازیکنان ملوان انتظار می‌رود همانگونه که با شرافت مثال‌زدنی مقابل سپاهان صف‌آرایی کردند، در خارج از زمین هم شرافتمندانه موضع‌گیری کنند. البته حق سپاهان برای شکایت و پیگیری حقوقی محفوظ است."

7655