پیام ترسناک آرتتا به بازیکنان آرسنال: اگر از سیتی بترسید، شما را خواهم کشت!

پیام ترسناک آرتتا به بازیکنان آرسنال: اگر از سیتی بترسید، شما را خواهم کشت!

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی پیامی هشدار دهنده و البته ترسناک برای بازیکنان تیمش ارسال کرد و گفت که اگر کسی از منچسترسیتی بترسد، آن‌ها را خواهد کشت.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال از هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اتحاد برابر هم صف آرایی خواهند کرد. این بازی، شاید تعیین کننده قهرمان لیگ برتر انگلیس باشد. در حال حاضر توپچی‌ها با 75 امتیاز از 32 بازی در صدر جدول و منچسترسیتی با 70 امتیاز از 30 بازی در رده دوم قرار دارند. 

به نقل از سایت گل، یک خبرنگار از آرتتا پرسید که آیا از بازیکنان جوان تیمش، کسی از منچسترسیتی و قدرت این تیم می ترسد که آرتتا در جواب گفت: "خیر. اما اگر می ترسند، فقط یک پیام برای آن‌ها دارم: 'خودم می‌کشمتان. اصلاً قرار نیست به این چیزها فکر کنیم."

"می دانم که شب سخت و چالش دشواری پیش روی ماست، اما همچنین یک فرصت بی نظیر در اختیارمان قرار گرفته. از ابتدا می دانستیم که اگر می خواهیم قهرمان لیگ شویم، باید به زمین تاتنهام برویم و پیروز شویم. باید به زمین چلسی برویم و پیروز شویم و تا الان این کار را انجام داده‌ایم. حالا به زمین سیتی می رویم و باید آن‌ها را شکست دهیم. اگر می خواهیم قهرمان شویم، باید در چنین دیدارهایی به پیروزی برسیم."

4416