عکس؛ هوادار بارسلونا و خوشحالی از چهار تایی شدن رئال مادرید در زمین ژیرونا

عکس؛ هوادار بارسلونا و خوشحالی از چهار تایی شدن رئال مادرید در زمین ژیرونا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و یکم از رقابت های لالیگا رئال مادرید و ژیرونا در ورزشگاه خانگی تیم ژیرونا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید با نتیجه چهار بر دو شکست خورد و باخت سنگینی را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی والنتین کاستیانوس عملکرد بسیار درخشانی داشت و موفق شد هر چهار گل ژیرونا را به رئال مادرید بزند. در حقیقت هیچ بازیکنی پس از رابرت لواندوفسکی نتوانسته بود در یک بازی چهار گل به رئال مادرید بزند و اکنون کاستیانوس این قضیه را تکرار کرد.

در این بازی برخی از هواداران بارسلونا با پیراهن تیم محبوب خود به ورزشگاه رفته بودند و پس از گل خوردن های رئال مادرید خوشحالی می کردند که تصاویر آن ها در شبکه های اجتماعی وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت.

بارسلونا در حال حاضر با وجود این که یک بازی کمتر از رئال مادرید دارد، یازده امتیاز بیش از شاگردان آنچلوتی دارد و فاصله زیادی تا قطعی کردن قهرمانی اش ندارد و ژاوی هرناندز قرار است برای اولین بار به عنوان سرمربی بارسلونا قهرمان لیگ فوتبال اسپانیا شود.

ژیرونا هم مثل بارسلونا یک تیم از ایالت کاتالونیا است و به همین دلیل هواداران بارسلونا به حمایت از ژیرونا به ورزشگاه رفتند.

1470