تفاوت میان وین رونی و رونالدو از نگاه اسطوره منچستریونایتد

تفاوت میان وین رونی و رونالدو از نگاه اسطوره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - نمانیا ویدیچ اسطوره صربستانی منچستریونایتد مدعی است که وین رونی می توانست به اندازه کریستیانو رونالدو، موفق شود و عناوین فردی زیادی کسب کند، اما به خاطر اینکه تلاش و پشتکار ستاره پرتغالی را نداشت، نتوانست به این مهم برسد.

به گزارش فوتبالی، پیش از پیوستن کریستیانو رونالدو به رئال مادرید در سال 2009، این ستاره پرتغالی به همراه رونی، زوج ترسناکی را در خط حمله شیاطین سرخ تشکیل داده بودند و توانستند حتی به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز برسند. وین رونی برخلاف رونالدو تصمیم گرفت تا در یونایتد به فوتبالش ادامه دهد و در نهایت به بهترین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل شد، اما وین رونی نتوانست در اواخر دوران بازیگری‌اش، آمادگی جسمانی‌اش را حفظ کند و کمی اضافه وزن داشت. 

حالا نمانیا ویدیچ در گفت و گویی با ریو فردیناند گفت: "کریستیانو رونالدو ذهنیت خاصی داشت. در سن 18 و 19 تا 21 سالگی، تصمیم گرفت تا سخت تمرین کند و برای رویایش بجنگد تا اینکه به بیرون برود و تفریح کند. به همین دلیل، او به موفقیت‌های فراوانی دست یافت و واقعا شایسته تک تک آن‌ها بود. از نظر من، رونی نتوانست مثل او باشد. اگر وین از نظر ذهنیتی، کمی شبیه رونالدو بود، شاید می توانست به عناوین فردی و تیمی بیشتری برسد."

4416