بایرن مونیخ به دنبال ستاره بارسلونا

بایرن مونیخ به دنبال ستاره بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو ایندا مدیر نشریه Okdiario's football ادعا کرد که توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ به دنبال جذب عثمان دمبله و همکاری دوباره با وینگر بارسلوناست. 

به گزارش فوتبالی، ژاوی از ابتدای ورود خود به بارسلونا به طور ویژه ای به عثمان دمبله اعتماد داشت و همین اعتماد ژاوی موجب شده است که عثمان دمبله بتواند در بارسلونا رشد کند و اکنون تبدیل به یکی از ستاره های این تیم شود.

قرارداد فعلی عثمان دمبله با بارسلونا تا تابستان 2024 اعتبار دارد. سران بارسلونا با بستن این قرارداد مانع از آن شدند که دمبله به عنوان یک بازیکن آزاد به تیم دیگری برود. اما حالا یک فصل دیگر از قرارداد دمبله با کاتالان‌ها باقی مانده و طبیعتاً خوان لاپورتا دوست ندارد تا او را به صورت رایگان از دست بدهد. در این میان، توخل که به تازگی سرمربی بایرن شده، سابقه همکاری با دمبله را در دورتموند دارد و لازم به ذکر است که ستاره فرانسوی زیر نظر توخل در سیگنال ایدونا پارک درخشید و توجه همه را به خود جلب کرد. 

حالا ادواردو ایندا مدیر نشریه Okdiario's football در برنامه ال چیرینگیتو گفت: "بایرن مونیخ به دنبال عثمان دمبله است. او بازیکن مورد علاقه توخل می باشد و به همین منظور، از سران بایرن مونیخ درخواست کرده تا برای جذب او تلاش کنند."

4416