چهار تایی شدن رئال مادرید مقابل تیم کاتالانی با چهار گل از کاستیانوس

چهار تایی شدن رئال مادرید مقابل تیم کاتالانی با چهار گل از کاستیانوس

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و یکم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و ژیرونا در ورزشگاه مونتیلیوی که ورزشگاه خانگی ژیرونا است به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی ژیرونا موفق شد با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسد و اوضاع به طور کلی برای رئال مادرید فاجعه بار پیش رفت.

به گزارش فوتبالی، در این بازی رئال مادرید عملکرد ضعیفی داشت و این عملکرد ضعیف در خط دفاعی رئال مادرید بیشتر به چشم می آمد جایی که ادر میلیتائو و آنتونیو رودیگر دو مدافع رئال مادرید بودند.

هر چهار گل ژیرونا در این بازی توسط کاستیانوس به ثمر رسید و این بازیکن ستاره این میدان بود. کم پیش می آید که بازیکنی بتواند چهار گل مقابل رئال مادرید به ثمر برساند اما اکنون کاستیانوس توسط این کار را انجام دهد.

ژیرونا تیمی از منطقه کاتالونیا یعنی همان منطقه بارسلونا است و این قضیه موجب تحقیر آمیز شدن شکست رئال مادرید می شود. در هر صورت تیم کارلو آنچلوتی به طور کامل بیخیال لالیگا شده است و باید دید که در فینال جام حذفی اسپانیا و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی چه عملکردی خواهد داشت. در آن بازی ها تیم آنچلوتی جایی برای اشتباه ندارد.

تماشای خلاصه بازی ژیرونا ۴-۲ رئال مادرید

1471