واکنش هافبک سابق رئال مادرید به شایعات پیوستنش به منچسترسیتی

واکنش هافبک سابق رئال مادرید به شایعات پیوستنش به منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - متئو کواچیچ هافبک کروات چلسی تاکید کرد که اصلاً قصد خروج از استمفوردبریج را ندارد و عاشق زندگی در لندن است.

به گزارش فوتبالی، تیم انگلیسی به دنبال تقویت خط هافبکش در فصل آینده است چرا که کالوین فیلیپس نتوانسته جا بیافتد و گوندوگان و برناردو سیلوا در مسیر جدایی هستند و به همین علت سیتی در تلاش است تا چهره های جدیدی را به خط هافبک تیمش اضافه کند.

بلینگام رویای اصلی منچسترسیتی است اما آنها گزینه های دیگری را هم مد نظر دارند. سایت بوسنیایی N1 گزارش داده است که وکلای کواچیچ به لندن سفر کرده اند تا با مقامات منچسترسیتی صحبت کنند. در حقیقت گواردیولا برای خرید هافبک سابق رئال مادرید و اینتر چراغ سبز نشان داده است و پیش بینی می شود که مراحل انتقال کواچیچ به سیتی در هفته های آینده با سرعت پیش برود.

قرارداد کواچیچ با چلسی تا تابستان 2024 اعتبار دارد و او به خبرنگاران گفت: "تاکنون 5 سال است که در اینجا هستم. واقعا زمان زود می گذرد. در هیچ تیمی اندازه چلسی حضور نداشتم. واقعاً حس می کنم در خانه هستم. در لندن از چیزی بدم نمی آید. خانواده‌ام از زندگی در این شهر لذت می برند و این کار را برای من راحت تر می کند. کیفیت غذا شاید مثل ایتالیا و اسپانیا نباشد، اما لندن فوق العاده است."

4416