حیدری: در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اختلاف نظری وجود ندارد

حیدری: در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اختلاف نظری وجود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- طهمورث حیدری گفت: در بین اعضا اختلاف نظری وجود ندارد و همه با تاج هماهنگ هستیم. 

به گزارش فوتبالی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اختلاف نظرهایی که درباره مدت زمان قرارداد قلعه‌نویی تا پایان جام ملت‌ها 2023 یا جام جهانی 2026 وجود دارد، گفت: اعضای هیئت رئیسه اصلاً اختلاف نظر ندارند و همه با تاج هماهنگ هستند. قرارداد قلعه‌نویی تا پایان جام ملت‌های 2023 است.

وی درباره مشکلات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: مشکلات مالی وجود دارد، فوتبال پول خوبی دارد اما این پول‌ را فیفا به خاطر شرایط خاص به ما نمی‌دهد. امروز با رئیس فدراسیون صحبت می‌کردیم و کارهایی انجام داده تا مشکلات مالی حل شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص جذب اسپانسر گفت: یکسری کارها در این خصوص انجام شده و ان‌شاءالله مشکلات مالی مرتفع خواهد شد.

حیدری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انتخاب سرمربی تیم امید به کجا رسید؟ تصریح کرد: تاج 7،8 روز پیش قول داده بود که ظرف 10 روز آینده سرمربی تیم امید انتخاب خواهد شد و این موضوع ان‌شاءالله انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نمی‌توانند درآمدزایی کنند و فقط اتکای آنها به پول‌های فیفا است؟ گفت: باید این کار انجام شود و رئیس فدراسیون رئیس کمیته اقتصادی تعیین کردند که این کارها انجام شود. این سوالات را باید از تاج بپرسید.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال ‌که نظارتی بر روی هیئت‌های استانی وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: واقعیت این است که زحمتکش‌ترین مسئولان فوتبال در کشور روسای هیئت‌ها هستند و با تمام وجود زحمت می‌کشند. من می‌بینم که با سختی‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و در خصوص مشکلات آنها هم ما پیگیر هستیم. مشکلات هیئت فوتبال تهران هم قابل حل است و انتخابات آن به زودی انجام خواهد شد.

حیدری درباره اینکه ابلاغیه‌ای از هیئت فارس در خصوص ابطال آن آمده است، گفت: نه، یکسری حواشی مجمع آنها داشت ولی انتخابات‌شان سالم برگزار شد.

5960