حضور یزدانی، قاسم‌پور و ساروی در انتخابات هیئت مازندران

حضور یزدانی، قاسم‌پور و ساروی در انتخابات هیئت مازندران

پایگاه خبری فوتبالی- حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و محمدهادی ساروی سه نماینده ورزشکاران در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی مازندران هستند که این هفته در مجمع انتخاب رئیس جدید این استان حضور دارند. 

به گزارش فوتبالی، روز پنجشنبه هفته جاری (هفتم اردیبهشت) انتخابات هیئت کشتی استان مازندران برای معرفی رئیس جدید با حضور سه کاندیدا انجام خواهد شد.

امید شایگان سرپرست هیئت به همراه مرتضی قربانی سرمربی تیم ستارگان و رئیس هیئت کشتی ساری و همچنین ذوالفقار شریفی سه نفری هستند که بهمن ماه در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون ریاست این مجمع را برعهده خواهد داشت. مجمعی که از ساعت 10 صبح پنجشنبه در هتل بادله آغاز می‌شود و 28 عضو مجمع رأی خود را به صندوق خواهند انداخت.

مربیان رای‌دهنده در مجمع هدی نقیبی و اباذر اسلامی هستند، حسن یزدانی دارنده 8 مدال المپیک و جهان به همراه کامران قاسم‌پور قهرمان سال‌های 2021 و 2022 جهان و محمدهادی ساروی نفر سوم المپیک توکیو و دارنده دو مدال طلا و برنز جهان در رشته فرنگی نیز به عنوان ورزشکار مرد رای خواهند داد. سپیده بابایی و سحر غنی‎‌زاده نیز دو ورزشکار زن عضو مجمع هستند، ضمن اینکه طبق انتخابات انجام شده دراسفند ماه سال گذشته، روسای 10 هیئت شهرستان‌های ساری، نوشهر، چالوس، آمل، نور، بهشهر، بابلسر، رامسر، فریدونکنار و سوادکوه اعضای مجمع را تشکیل می‌دهند.

نیما صادقی و المیرا مجیدی نیز داوران رای دهنده در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی مازندران هستند.

نکته جالب توجه اینکه مرتضی قربانی که یکی از سه کاندیدای ریاست هیئت کشتی است، عضو مجمع نیز هست و طبق اساسنامه انتخاباتی فدراسیون کشتی، این موضوع منعی ندارد.

پیش از این عسکری محمدیان نایب‌قهرمان المپیک و جهان ریاست هیئت کشتی را برعهده داشت که پیش از پایان موعد چهار ساله، با نظر فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش مازندران از ریاست کنار گذاشته شد.

5960