گزارش روز؛ بدترین مربیان موقت تاریخ لیگ انگلیس

گزارش روز؛ بدترین مربیان موقت تاریخ لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - مربی موقت بودن تنها به معنی مراقبت از تیم تا معرفی سرمربی جدید نیست بلکه طرفداران از این مربی انتظار دارند که این کشتی در حال غرق شدن را به ثبات برساند.

به گزارش فوتبالی، لمپارد در دوره دومش‌در چلسی ناکام بود و استلینی هم شرایط خوبی در تاتنهام ندارد اما این اولین باری نیست که مربی موقت این‌گونه در ماموریتش شکست می‌خورد، باهم 8 تا از بدترین نمونه های این اتفاق را مرور می‌کنیم.

1 - کریستین استلینی (تاتنهام) 

 کریستین استلینی تنها کاری که می‌توانست انجام دهد این بود که روی نیمکت بنشیند و ببیند تیمش در 21 دقیقه ابتدایی 5 گل دریافت می‌کند. پس از اخراج آنتونیو کونته در اواخر ماه مارس، تاتنهامی ها یک تساوی در مقابل اورتون، یک برد مقابل برایتون، و یک باخت به بورنموث را تجربه کرده اند، هرچند باخت تحقیرآمیز شان مقابل نیوکاسل بدترین این نتایج بوده‌ است. پس از انتصاب وی به عنوان مربی موقت به نظر او به سختی یک ماه دوام آورده و در آستانه اخراج از این منصب می‌باشد. 

2 - فرانک لمپارد (چلسی) 

بازگشت دوباره لمپارد به چلسی هم برای نجات این تیم افاقه نکرد و سقوط این تیم در جدول لیگ همچنان ادامه دارد. او همچنین کنار گذاشته شدن تیمش از لیگ قهرمانان را توسط رئال مادرید را شاهد بود. 

3 - جان کارور (نیوکاسل) 

وی که در زمان انتصابش به عنوان مربی موقت نیوکاسل در سال 2015 اظهار داشت که بهترین مربی حاضر در لیگ جزیره است,شروع کارش را با 8 باخت پیاپی رقم زد که تا به امروز بدترین آمار تاریخ کلاغ ها در این زمینه می‌باشد. 

4 - تری کانر (ولورهمپتون

بهترین تعریفی که از تری کانر می‌شود انجام داد این است که او واقعا عاشق باشگاه ولورهمپتون بود به طوری که در پایان فصل، جایی که تیمش لیگ را در پایین ترین نقطه جدول به پایان رساند و سقوط کرد چشمان او تقریبا از اشک خیس شده بود. او طی دوران حضورش از 13 بازی 9 امتیاز با گرگ ها کسب کرد. 

5 - استیو کین (بلکبرن) 

یکی از عجیب ترین مربی های این لیست استیو کین است که علی رغم شروع ضعیفش و سقوط همراه بلکبرن، به عنوان سرمربی دائم این تیم منصوب شد. 

6 - آلن شیرر (نیوکاسل) 

دومین مربی نیوکاسل در این لیست که آخرین آنها هم نیست، آلن شیرر اسطوره این تیم است که در خط حمله این تیم فوق‌العاده بود اما در قامت مربی عملکردی کاملا متفاوت داشت. شیرر شاهد سقوط نیوکاسل بعد از 16 سال حضور مداوم در پرمیرلیگ بود. 

7 - جو کینیر (نیوکاسل) 

سلطنت جو کینیر با سر و صدای زیادی آغاز شد. در حالی که روزنامه نگاران را هدف قرار می‌داد و در اولین کنفرانس مطبوعاتی‌اش بیش از 50 بار کلمات رکیک به زبان آورد. نیوکاسل زیر نظر او و تا قبل از کناره گیری اش به خاطر بیماری تنها 5 پیروزی به دست آورد. 

8 - استیو ویگلی (ساوتهمپتون

طی دوره کوتاه حضور وی روی نیمکت ساوتهمپتون به عنوان مربی موقت در سال 2004، واضح بود که او برای این کار گزینه مساعدی نیست, اما با این حال وقتی سال بعد فرصتش مهیا شد دوباره و این بار به عنوان سرمربی دائم به ساوتهمپتون برگشت، در نهایت نیز اخراج شد و قدیس ها به دسته پایین تر سقوط کردند. 

2102