وایرال شدن چهره بامزه مهاجم نیوکاسل پس از گلش به تاتنهام

وایرال شدن چهره بامزه مهاجم نیوکاسل پس از گلش به تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - طرفداران، جیکوب مورفی مهاجم نیوکاسل را که به خاطر واکنش خنده دار پس از گلش به تاتنهام دوباره سر زبان ها افتاده  "سلطان میم" (میم اصطلاحا به سوژه داغ شبکه های اجتماعی گفته می شود) نامیدند.

به گزارش فوتبالی،واکنش این مهاجم 28 ساله پس از گل دوم زیبایش به تاتنهام به گونه ای بود که انگار باورش نمی‌شد این گل را خود او به ثمر رسانده است و واکنش با نمک او از دید مردم و رسانه ها دور نماند وقتی که با دهان باز، نگاهی مملو از ناباوری روی چهره اش نمایان شد. 

همزمان با آشفتگی اسپرز ها در ورزشگاه سنت جیمز پارک، این مورفی بود که با شوت زیبایی از فاصله دور بازی را 3-0 کرد، او همچنین گل اول را در دقیقه دو بازی به دروازه تاتنهام وارد کرده بود. 

این نخستین باری نبود که مورفی با رفتار عجیبش در زمین دل هواداران را شاد می‌کرد. اوایل فصل بود که در حین بازی با ساوتهمپتون، هنگام خروج کلتاکار بازیکن حریف با او خداحافظی کرد و برایش دست تکان داد. از دیگر واکنش های بحث برانگیز او می‌توان به تمسخر یونایتدی ها بعد سوت پایان بازی که با برد نیوکاسل همراه بود، یا واکنش معنا دارش به حمله مارکو سیلوا، سرمربی فولام به داور در انتهای بازی اشاره کرد که هردو در ورزشگاه خانگی نیوکاسل اتفاق افتاد. 


مردم در شبکه های اجتماعی این‌گونه از او نوشتند:

- جیکوب مورفی سلطان میم است و من او را دوست دارم. 

-بهترین خوشحالی گلی بود که طی این مدت دیدم. 

2102