عکس؛ لحظه‌ای که صعود منچستر یونایتد به فینال جام حذفی انگلیس رقم خورد

عکس؛ لحظه‌ای که صعود منچستر یونایتد به فینال جام حذفی انگلیس رقم خورد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد موفق شد با پیروزی مقابل برایتون در ضربات پنالتی، راهی فینال این فصل از رقابت های جام حذفی انگلیس شود و باید دید که در این فینال چه عملکردی خواهد داشت و در نهایت شاگردان اریک تن هاگ می توانند به قهرمانی برسند یا خیر.

به گزارش فوتبالی، در بازی منچستر یونایتد - برایتون که در پایان 120 دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، شیاطین سرخ موفق شدند در ضربات پنالتی با نتیجه 7 بر 6 به پیروزی برسند. پس از این که سالی مارچ پنالتی برایتون را خراب کرد، ویکتور لیندلوف به سمت توپ آمد تا پنالتی هفتم شیاطین سرخ را بزند.

لیندلوف موفق شد پنالتی هفتم منچستر یونایتد را به گل تبدیل کند و به این ترتیب موجب پیروزی شیاطین سرخ مقابل برایتون شود. لیندلوف بازیکنی است که در خط دفاعی منچستر یونایتد سوتی ها و گاف هایی در کنار هری مگوایر داشته است اما این جا در این لحظه پر استرس توانست به خوبی عمل کند و کاری که باید انجام دهد را انجام داد و تیمش را به فینال رساند.

منچستر یونایتد در فینال جام حذفی انگلیس باید با منچسترسیتی روبرو شود و باید دید که اوضاع به چه شکل برای تیم تن هاگ پیش می رود.

1470