برتری الهلال مقابل الاتحاد در پایان ۱۲۰ دقیقه!

برتری الهلال مقابل الاتحاد در پایان ۱۲۰ دقیقه!

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار اول مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان موسوم به "جام خادمین حرمین شریفین" با برتری الهلال مقابل الاتحاد همراه شد.

به گزارش فوتبالی، بازی مهم الاتحاد و الهلال که به لقب «کلاسیکو عربستان» معروف است، با حضور انبوه طرفداران دو باشگاه به قضاوت "دانی ماکیلی" از هلند در شهر جده انجام شد.

این بازی حساس درحالی شروع شد که هر دو تیم علیرغم طراحی حمله روی دروازه یکدیگر سعی کردند جانب احتیاط را هم فراموش نکنند. رقابت دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

بعد از تساوی صفر- صفر در وقت اضافی اول، در دقیقه ۱٠۷ بازی تیم الهلال روی اشتباه "احمد حجازی" مدافع مصری الاتحاد،  به یک گل به خودی رسید و با حفظ آن تا پایان ۱۲۰ دقیقه، برد یک بر صفر را برابر حریف آبی و زرد پوش جشن گرفت. 

بدین ترتیب الاتحاد بازهم نتوانست درخانه الهلال را شکست دهد و آبی های ریاض بعد از برد مهم هفته قبل مقابل النصر در لیگ حرفه ای، در مسابقات جام حذفی هم یک تیم مدعی را مغلوب کردند. آخرین برد الاتحاد برابر الهلال در شهر جده به سال ۲۰۱۵ برمی گردد که  ۴ بر ۳ برنده شد و در واقع از آن زمان به بعد که ۲۷۳۲ روز را شامل می شود، الاتحاد شهیچگاه نتوانسته در خانه آبی پوشان را مغلوب کند.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی جام خادمین حرمین شریفین، دوشنبه شب بازی النصر و الوحده در ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض برگزار خواهد شد که به نظر می رسد احتمال برد النصر در این بازی بالا باشد و در این صورت، مسابقه شهرآورد ریاض در قالب جدال الهلال و النصر در بازی نهایی انجام خواهد شد.

برای تیم النصر این بازی بهترین موقعیت برای جبران شکست شهرآورد برابر الهلال و رهایی از بحران است.  پیروزی مقابل الوحده ضمن رساندن زردپوشان به بازی نهایی، تماشاگران این تیم را هم تاحدی راضی خواهد کرد. 

برنامه تک بازی مرحله نیمه نهایی جام خادمین حرمین شریفین به این شرح است:  

دوشنبه ۴ اردیبهشت ساعت ۲۱ و ۳٠ دقیقه: 

النصر– الوحده    

۱۹۷۹