نظر وین رونی در مورد شیوه مهار هالند

نظر وین رونی در مورد شیوه مهار هالند

پایگاه خبری فوتبالی - وین رونی ستاره سابق منچستر یونایتد معتقد است تنها راه نتیجه گرفتن آرسنال در بازی مقابل منچستر سیتی این است که آنها به جای تلاش برای متوقف کردن هالند بر بازی خود تمرکز کنند. 

به‌گزارش فوتبالی، آرسنال چهارشنبه به مصاف سیتی می‌رود در حالی که هر کدام از دو تیم برنده این دیدار شوند، می‌توانند کنترل مسیر قهرمانی را در دست خود بگیرند. یک مساوی نیز می‌تواند سیتی را در موضع بهتری نسبت به آرسنال قرار دهد اما احتمالا سیتیزن ها به دنبال برد در این بازی هستند چون نمی‌خواهند از دو بازی اضافه ای که دارند امتیازی از دست بدهند. 

نظر رونی، مهاجم سابق شیاطین سرخ این است که اگر آرسنالی ها تلاش‌شان بر این باشد که جلوی بازی سیتی را بگیرند، نتیجه نخواهند گرفت. وی در این باره گفت : "چطور می‌شود جلوی هالند را گرفت؟ با توجه به مصدومیت سالیبا انتظار نمی‌رود که کسی بتواند در مصاف رو در رو با او با سرعت و قدرتش مقابله کند و تنها راه آنها این است که بروند و بازی خود را در زمین دیکته کنند. سیتی می‌تواند در انتقال های سریع بازی آسیب پذیر باشد همان‌گونه که در بازی مقابل بایرن مونیخ این را دیدید اما سانه نتوانست موقعیت هایی که در ضد حملات به دست آورد را به گل برساند و آرسنال بازیکن هایی را دارد که می‌توانند از این موقعیت ها بهره ببرند افرادی مثل ساکا، مارتینلی و ژسوس. اگر آنها با ذهنیت مثبت به بازی پا بگذارند بازی عالی خواهد شد اما اگر عقب بکشند و منتظر فرصت بمانند سیتی آنها را زجر کش خواهد کرد."

آرسنال در 5 بازی اخیر 9 گل دریافت کرده و در انجام کلین شیت ناموفق بوده با این اوصاف انتظار کلین شیت کردن مقابل سیتی دور از انتظار است، نکته ای که آرسنالی ها باید به آن توجه کنند 15 گلی است که در 5 بازی اخیر به ثمر رسانده اند و باید روی این وجه بازی‌شان کار کنند.

2102