صحبتهای عجیب رشید مظاهری: تراکتور با زنوزی قهرمان آسیا خواهد شد!

صحبتهای عجیب رشید مظاهری: تراکتور با زنوزی قهرمان آسیا خواهد شد!

پایگاه خبری فوتبالی - رشید مظاهری در اظهارنظری جالب مدعی شد که تراکتور با زنوزی به زودی قهرمان آسیا خواهد شد!

به گزارش فوتبالی، رشید مظاهری دروازه‌بان پیکان پس از شکست تیمش مقابل تراکتور در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی گفت: نمی‌خواهم راجع به مسائل فنی صحبت کنم و خیلی وقت است که حواسم به حواشی و فضای مجازی نیست. خواستم به دو نفر تبریک بگویم. یکی به آقا مجتبی حسینی که از ته دل تبریک می‌گویم‌ که با این جوانان چه تیمی درست کرده و وقتی به این قضیه فکر می‌کنم به ایشان افتخار می‌کنم. امیدوارم امثال آقا مجتبی بالا سر این فوتبال باشند.

وی ادامه داد: دومین تبریک من به حاج آقا زنوزی است. بابت این امکاناتی که این‌جا درست کرده واقعا به ایشان تبریک می‌گویم و امیدوارم سایه ایشان هم همیشه بالا سر فوتبال باشد چرا که خیلی کلاس کار تراکتور را بالا برده‌اند.

دروازه‌بان سابق تراکتور درباره شعارهایی که علیه وی سر داده شد هم گفت: آن‌ها جزئیات را نمی‌دانند و من هم توقعی ندارم که چیزی بدانند. خودشان هم می‌دانند که من از بودن در این ورزشگاه لذت می‌برم. مهم نیست و گوش ما از این حرف‌ها پر است!

مظاهری در پایان صحبت‌هایش مدعی شد تراکتور با این روند می‌تواند حتی قهرمان آسیا شود: امیدوارم تراکتور همیشه موفق باشد. شهر تبریز این لیاقت را دارد که چند قهرمانی پشت سر هم بیاورد. با این روندی که تراکتور با آقای زنوزی دارد من مطمئنم که تراکتور به زودی در تبریز جشن قهرمانی آسیا را خواهد گرفت!

1997