حمایت مدیر بایرن مونیخ از توخل

حمایت مدیر بایرن مونیخ از توخل

پایگاه خبری فوتبالی - اولیور کان مدیر باشگاه بایرن مونیخ به حمایت از توماس توخل پرداخت و معتقد است که بازیکنان، مقصر اصلی شکست برابر ماینتس هستند. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه تیم‌‌های ماینتس و بایرن مونیخ از چهارچوب هفته بیست و نهم بوندس لیگا مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، شاگردان توماس توخل با نتیجه 3 بر یک تن به شکست دادند تا هفته افتضاح توخل تکمیل شود. این سومین شکست توخل از زمان نشستن روی نیمکت باواریایی‌ها بوده و آن‌ها خیلی راحت صدر جدول بوندس لیگا را به بروسیا دورتموند تقدیم کردند. این شکست نه تنها صدرجدول را تقدیم به زنبورها کرد، بلکه یک نکته جالب دیگر نیز خلق کرد. این شکست باعث شد تا توخل پس از تنها 7 بازی، به تعداد شکست‌های یولیان ناگلزمان در این فصل برسد.

به نقل از سایت گل، کان به خبرنگاران گفت: "توماس توخل آخرین کسی است که در این زمان می توانیم راجع به آن حرف بزنیم. او تمام توانش را به کار گرفته تا به پیشرفت بازیکنان کمک کند. یازده بازیکن در زمین هستند که برای رسیدن به اهداف باشگاه، باید تلاش کنند. به نظر می رسد که آن‌ها خیلی سخت تلاش نمی کنند و من فکر می کنم مقصر اصلی این روزهای بد، بازیکنان هستند، نه توماس توخل."

4416