نزدیک شدن میلان به رم و یوونتوس

نزدیک شدن میلان به رم و یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در دیدار خانگی برابر لچه با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید تا با 56 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بی و یکم سری آ ایتالیا، تیم‌های میلان و لچه از ساعت 19:15 به وقت تهران در استادیوم سن سیرو مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که میلان با 53 امتیاز در رده پنجم و لچه 28 امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار داشتند. میلان هفته خوبی را سپری کرده، چون آن‌ها موفق شدند ناپولی را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه 2-1 در مجموع دو بازی رفت و برگشت از پیش رو بردارند و بعد از سال‌های طولانی، دوباره رنگ نیمه نهایی چمپیونزلیگ را ببیند. میلان در نیمه نهایی به مصاف اینتر خواهد رفت.

در این بازی میلان کمی تیم برتر میدان بود. البته لچه نیز چند موقعیت خوب گلزنی نیز خلق کرد، اما با سد محکم دفاعی روسونری روبرو شد. در دقیقه 14، یک پنالتی به سود میلان اعلام شد، اما VAR آن را مردود اعلام کرد تا اینکه در دقیقه 40، رافائل لیائو روی ارسال ساندرو تونالی، گل اول را به ثمر رساند. این وینگر پرتغالی در نیمه دوم نیز درخشید و در دقیقه 75، گل دوم تیمش را وارد دروازه لچه کرد.

4416