تراشتگن و برابری با رکورد تاریخی بارسلونا در لالیگا

تراشتگن و برابری با رکورد تاریخی بارسلونا در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی ام از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا موفق شد با نتیجه یک بر صفر اتلتیکو مادرید را شکست دهد و در این بازی مارک آندره تر اشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا یک کلین شیت دیگر را به نام خودش ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، در این فصل از رقابت های لالیگا، تراشتگن عملکرد بسیار خوبی داشته است به طوری که بارسلونا تنها 9 گل در این فصل لالیگا دریافت کرده است و اوضاع دفاعی خیلی خوبی داشته است.

مارک آندره تراشتگن با کلین شیت مقابل اتلتیکو مادرید به تعداد 23 کلین شیت در این فصل از رقابت های لالیگا رسید. این تعداد رکورد بارسلونا در تاریخ لالیگا است. در فصل 2014/15 نیز کلودیو براوو موفق شده بود با ثبت 23 کلین شیت رکورد تعداد کلین شیت بارسا در لالیگا را به نام خود ثبت کند و اکنون مارک آندره تراشتگن با این رکورد برابری کرده است و کافی است تا یک بازی دیگر کلین شیت کند و به تنهایی رکورد دار کلین شیت بارسلونا در تاریخ لالیگا شود.

بارسلونا در فصل 2014/15 که براوو آن رکورد را ثبت کرد، قهرمان لالیگا شد و در کنار آن کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا را با دروازه بانی تراشتگن فتح کرد.

1471