روایت جالب گواردیولا از بدخلقی ستاره گلزن تیمش

روایت جالب گواردیولا از بدخلقی ستاره گلزن تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - ریاض محرز حتی یک دقیقه هم در بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان سیتی و بایرن مونیخ بازی نکرد اما در ومبلی و در مسیر فینال جام حذفی درخشید.

به گزارش فوتبالی، محرز عملکرد درخشانی در بازی منچسترسیتی و شفیلد داشت و با هت تریک به تیمش کمک کرد تا بلیت حضور در فینال جام حذفی را به دست بیاورد. شماره 26 منچسترسیتی عنوان بهترین بازیکن میدان را کسب کرد.

محرز اولین بازیکن از سال 1958 تا کنون است که در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس هت تریک می کند و اولین بازیکنی است که در  جام حذفی در ومبلی هت تریک ثبت می کند. پپ گواردیولا در مورد علاقه مهاجم الجزایری به دقایق بیشتر گفت:" وقتی که محرز بازی نمی کند، با من بدخلقی می کند. همیشه همین طور است. کاری می کند که بدخلقی او را حس کنم. برای ریاض خیلی خوشحال هستم. بازی کردن را دوست دارد و چیزهای زیادی به منچسترسیتی داده است و امیدوارم که در آینده نیز بتواند موفق شود. در تلاش برای این که به ریاض بگویم که تیم از هر چیزی مهم تر است، شکست خورده ام."

ریاض محرز در سالهای اخیر همواره نقش مهمی در منچسترسیتی داشته است. این بازیکن در این فصل در 38 بازی حضور داشته که در 29 تایش فیکس بوده و با پانزده گل و هشت پاس گل عملکرد خوبی از خود ارائه داده است.  از سویی محرز با 32 سال و 60 روز سن به مسن ترین بازیکنی تبدیل شد که در منچسترسیتی هت تریک می کند.

4125