صنعت نفت چهار- نساجی صفر/ صنعت می خواهد لیگ برتری بماند/ طالب ریکانی قیمت نفت را بالا برد!

صنعت نفت چهار- نساجی صفر/ صنعت می خواهد لیگ برتری بماند/ طالب ریکانی قیمت نفت را بالا برد!

مشاهده خلاصه بازی

هفته بیست و هفتم لیگ برتر

یکشنبه 3 اردیبهشت

صنعت نفت آبادان - نساجی مازندران ساعت 19

ورزشگاه: تختی آبادان

تیم داوری:

ترکیب صنعت نفت:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، رحیم آلبوغیبش، طالب ریکانی، احمد شریعت‌زاده، امید خالدی، فردین یوسفی، مهدی ممی زاده، یوسف وکیا، فیاض میردورقی و شاروف موخوتدینوف

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی - حامد شیری - محمدرضا مهدی‌زاده - احسان قهاری - متین کریم‌زاده - محمد شریفی - علی داوران - ایوب کلانتری - فرزاد زامهران - علی شجاعی - آداما نیان

کارت زرد: 

محمد شریفی (19) متین کریم زاده (75) نساجی

یوسف وکیا(56) محمدرضا جلیل مزهر(90) صنعت نفت

کارت قرمز: -

شرح گل:

صنعت نفت آبادان یک -  نساجی مازندران صفر دقیقه ۵۰:
توپ بلند به نزدیکی‌های محوطه نساجی و پشت مدافعان برای ممی زاده علیرضا حقیقی را مجبور به خروج از دروازه کرد و نزدیک به خط محوطه او را سرنگون کرد. بازیکنان نساجی و علیرضا حقیقی به شدت به این تصمیم داور معترض بودند. در نهایت طالب ریکانی پشت توپ قرار گرفت و ضربه دقیق او دور از دستهای حقیقی به تور رسید.


صنعت نفت آبادان دو - نساجی مازندران صفر دقیقه ۶۵:

حرکت در عرض و تکنیکی طالب ریکانی روی خط محوطه حامد شیری کاپیتان نساجی را مجبور به خطا کرد تا داور برای بار دوم در این بازی نقطه پنالتی را نشان دهد. باز هم طالب ریکانی پشت توپ قرار گرفت و این بار برخلاف جهت حقیقی دروازه نساجی را باز کرد.

صنعت نفت سه - نساجی صفر دقیقه ۷۹:

ممی‌زاده با یک پاس دقیق شریعت زاده را صاحب توپ کرد. او با جا گذاشتن مدافع نساجی وارد محوطه شد و با پاس پشت پا توپ را برای طالب ریکانی کاشت. طالب هم با یک ضربه بدون مکث روی پای چپ، دروازه حقیقی را برای بار سوم باز کرد.

صنعت نفت چهار - نساجی مازندران صفر دقیقه ۸4:
تعویض طلایی عبدالله ویسی روی یک ضربه آزاد چسبیده به خط محوطه و روی اشتباه شیری در جایگیری دروازه حقیقی را برای بار چهارم باز کرد. حسن بیت سعید با یک ضربه داخل پای راست دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا بازهم ورزشگاه تختی منفجر شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳: ضربه کرنر با پای چپ به وسیله شارف به روی خط شش قدم و تیر دورتر رسید اما ضربه سر شریعت زاده از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: شاگردان عبدالله ویسی روی ضربات آزاد و به ویژه کرنرها حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. دو کرنر آنها در فاصله ۲ دقیقه به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. این بار آلبوغبیش توپ را ارسال کرد اما ضربه طیبی از نزدیکی شش قدم با اختلاف کمی به شکل خطرناکی بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: حرکت پا به توپ در عرض طالب ریکانی، کاپیتان نساجی شیری را مجبور به خطا کرد. چسبیده به قوس محوطه طالب ریکانی پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه سنگین پای چپ دروازه حقیقی را هدف گرفت اما سنگربان نساجی با جاگیری خوب با دو دست توپ را دور کرد.

دقیقه ۲۲: آدما نیان پشت محوطه صنعت نفت شانس خود را با یک ضربه روی پای راست امتحان کرد اما گروسیان درازکش توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۴: دو موقعیت پیاپی برای نساجی به دست آمد. ابتدا از جناح راست فرزاد زامهران با یک فرار خوب توپ را به نزدیکی‌های نقطه پنالتی فرستاد، آدما به هوا بلند شد تا با ضربه قیچی دروازه را باز کند اما توپ از او گذشت. توپ برگشتی به محمد شریفی رسید و او به سمت دروازه شلیک کرد اما ضربه او بعد از برخورد بازیکن نفت به کرنر رفت.

دقیقه ۳۶: ارسال کرنر ایوب کلانتری به محمد مهدی زاده روی نقطه پنالتی رسید. مهدی زاده با کنترل توپ و چرخش به سمت دروازه، ضربه خود را به سمت دروازه نفت راهی کرد اما گروسیان با واکنش خوب دروازه آبادان را نجات داد و ریکانی توپ را از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه ۶۳: ضد حمله بازیکنان صنعت نفت آنها را در موقعیت چهار مقابل سه قرار داد. شریعت زاده، ممی‌زاده را با یک پاس به درون محوطه راهی کرد اما ضربه نه چندان پرقدرت این بازیکن در اختیار حقیقی قرار گرفت.

دقیقه ۷۲: کرنر شجاعی مقابل دروازه به زمین خورد و در ادامه به تیر دورتر رسید. مهدی‌زاده با یک پرواز بلند خود را به توپ رساند اما ضربه سر او به تیر دروازه افقی دروازه برخورد و از بالای دروازه به بیرون رفت.

2636