رکورد تاریخی بازیکن 56 ساله ژاپنی در فوتبال پرتغال

رکورد تاریخی بازیکن 56 ساله ژاپنی در فوتبال پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - کازویوشی میورا پس از 23 سال به فوتبال اروپا برگشت و تاریخ سازی کرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره باتجربه فوتبال ژاپن روز گذشته اولین بازی خود را برای تیم جدیدش اولیویرنسه در لیگ دسته دو پرتغال به ثبت رساند و با ورود به زمین رکورد عجیبی را به ثبت رساند. او با 56 سال سن به مسن ترین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال تبدیل شد. میورا که مسن ترین بازیکن حال حاضر کل فوتبال دنیا است، اولین بازی خود را روز شنبه در اولیویرنسه انجام داد تا در شانزدهمین باشگاه دوران فوتبالش از زمان اولین بازی خود در سال 1986، توپ بزند.

در حالی که اولیویرنسه مقابل اکادمیکو ویسو با نتیجه چهار بر یک پیش افتاده بود، فابیو پریرا سرمربی تیم تصمیم گرفت که اولین دقایق را نصیب "پادشاه کازو" کند و در دقیقه 90 او را وارد زمین کند. میورا در زمان ورودش به زمین به شدت مورد تشویق قرار گرفت و به مسن ترین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال با 56 سال و یک ماه و 24 روز سن تبدیل شد. مهاجم اسطوره ای فوتبال ژاپن به صورت قرضی از تیم یوکوهاما اف سی راهی اولیویرنسه شده است.

گروه سرمایه گذاری اونودرا که سهام باشگاه یوکوهاما را در اختیار دارد، در سال 2022 اکثریت سهام باشگاه اولیویرنسه را خرید. این باشگاه در حال حاضر در رتبه هشتم لیگ دسته دو پرتغال قرار دارد که به جز فوتبال در رشته های بسکتبال و هاکی نیز فعالیت می کنند. 

4125