بلایی که برای اولین بار در این فصل بر سر بایرن مونیخ آمده است

بلایی که برای اولین بار در این فصل بر سر بایرن مونیخ آمده است

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ با هدایت توماس توخل روز های سیاه و تاریکی را تجربه می کند و به نظر می رسد که اخراج ناگلزمن و آمدن توماس توخل به هیچ عنوان تصمیم درستی از سمت و سوی مدیران بایرن مونیخ نبوده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در هفته بیست و نهم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ به مصاف ماینز رفت و در نهایت در این بازی ماینز موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و بایرن مونیخ یک شکست تلخ دیگر را تجربه کرد.

بایرن مونیخ با این شکست، اکنون چهار بازی پیاپی است که طعم پیروزی را نچشیده است. بایرن مونیخ در 4 بازی اخیر خود دو مساوی و دو شکست را تجربه کرده است. بایرن مونیخ مقابل منچستر سیتی و ماینز شکست خورده است و مقابل هوفنهایم و بازی برگشت مقابل منچستر سیتی به تساوی یک بر یک رسیده است. این اتفاق برای اولین بار است که برای بایرن مونیخ در این فصل رخ می دهد.

توخل یک شروع فاجعه در بایرن مونیخ داشته است و به نظر می رسد که اگر بخواهد همین روند را ادامه دهد در پایان این فصل بدون جام بماند و در نهایت مجبور به ترک بایرن مونیخ شود. باواریایی ها از زمان آمدن توخل هم از جام حذفی آلمان کنار رفتند و هم از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و صدر جدول لیگ آلمان را هم با شکست مقابل ماینز از دست دادند.

1471