تراکتور یک - پیکان صفر/ تراکتور با دنده اتوماتیک سه امتیاز گرفت/ پیکان با حسینی، بی خیالِ لیگ برتر!

تراکتور یک - پیکان صفر/ تراکتور با دنده اتوماتیک سه امتیاز گرفت/ پیکان با حسینی، بی خیالِ لیگ برتر!

پایگاه خبری فوتبالی- در چارچوب رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر تراکتور و پیکان به مصاف هم رفتند که تراکتور موفق شد پیکان را شکست دهد. (مشاهده خلاصه بازی)

هفته بیست و هفتم لیگ برتر

یکشنبه 3 اردیبهشت

تراکتور - پیکان ساعت 15:30

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

تیم داوری: روح الله شریفی، محمدرضا مدیرروستا، مرتضی یوسف شهریاری، عبدالحسین باستان 

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، سید محمد حسینی، هادی محمدی، پوریا آریاکیا، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاوو، محمد قنبری، رضا اسدی و مهدی هاشم‌نژاد

ترکیب پیکان:

رشید مظاهری، محمد کاظمی، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، حسین فلاح، جواد آزاده، منصور باقری، رضا ثابت‌ایمانی، مهدی لطفی، ابراهیم صالحی و مهدی لیموچی 

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

شرح گل:
تراکتور یک - پیکان صفر (محمد قنبری 19): روی یک حمله سریع از سمت چپ توپ به ابوالفضل رزاق پور رسید و این بازیکن بی درنگ با پاسی زمینی آن را به دهانه دروازه فرستاد تا محمد قنبری به راحتی گل اول تیمش را با یک بغل پای دقیق به ثمر برساند.

دقایق حساس:

دقیقه 14: مهدی هاشم نژاد پشت محوطه جریمه پیکان صاحب توپ شد و بعد از اینکه چند گام با توپ برداشت از فاصله 30 متری دروازه حریف را هدف گرفت اما شوت خطرناک او جایی در چارچوب نداشت و به اوت رفت.

دقیقه 34: شوت دیدنی محمد قنبری از پشت محوطه جرمیه را رشید مظاهری با یک واکنش به موقع راهی کرنر کرد.

دقیقه 45: رشید مظاهری با پروازی بلند ضربه ایستگاهی خطرناک آلوز را راهی کرد.

دقیقه 56: منصور باقری از سمت راست و چسبیده به محوطه جریمه با یک شوت زمینی دروازه تراکتور را هدف گرفت اما ضربه او با بدشانسی به تیر برخورد کرد.

دقیقه 58: باقری یک بار دیگر با شوتی روی پا از پشت محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی ضربه او این بار هم جایی در چارچوب نداشت و از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 79: مهدی هاشم نژاد بعد از یک حرکت در عرض کوتاه دروازه پیکان را هدف گرفت که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

2636