عکس؛ اسطوره رم و نامزدش در ورزشگاه برنابئو

عکس؛ اسطوره رم و نامزدش در ورزشگاه برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - فرانچسکو توتی اسطوره محبوب باشگاه رم شب گذشته تماشاگر ویژه بازی رئال مادرید و سلتاویگو در ورزشگاه برنابئو بود.

به گزارش فوتبالی، توتی به همراه نامزد جدیدش نائومی بوکی به تماشای بازی نشست. در حقیقت سال گذشته  خبر طلاق توتی از همسر سابقش به شدت جنجال ساز شده بود. خیانت همسر اسطوره رم به او باعث شد تا توتی درخواست طلاق بدهد و این دو از هم جدا شدند. توتی حالا زندگی جدیدی را با نائومی آغاز کرده است و شب گذشته این دو در کنار هم تماشاگر پیروزی رئال مادرید مقابل سلتا در برنابئو با نتیجه دو بر یک بودند.

رئال مادرید در حالی چهارمین پیروزی متوالی خود با نتیجه دو بر صفر را کسب کرد که امید چندانی به لالیگا ندارد. در حقیقت رئال مادرید در مقطعی به اختلاف سیزده امتیازی به بارسلونا رسیده بود و در حال حاضر فقط در صورتی می تواند به بردن لالیگا امید داشته باشد که بارسلونا در 9 بازی آینده اش 11 امتیاز از دست بدهد، اتفاقی که بسیار بعید به نظر می رسد هر چند که در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست.

مارکو آسنسیو شب گذشته ستاره درخشان رئال مادرید بود که گل اول را به ثمر رساند تا تعداد گلهای فصلش را به یازده برساند. این بازیکن اسپانیایی روی ارسال کرنر، پاس گل دوم را به ادر میلیتائو داد تا تیم آنچلوتی صاحب یک پیروزی شیرین خانگی شود.

4125