عکس؛ هدیه ویژه مدافع رئال مادرید به سرمربی سلتا

عکس؛ هدیه ویژه مدافع رئال مادرید به سرمربی سلتا

پایگاه خبری فوتبالی - ادر میلیتائو مدافع برزیلی رئال مادرید شب گذشته در پایان بازی مقابل سلتا، پیراهنش را به کاروالیال سرمربی پرتغالی سلتاویگو هدیه داد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با نتیجه دو بر صفر در ورزشگاه برنابئو در مقابل سلتاویگو به پیروزی رسید که میلیتائو گل دوم رئال را با ضربه سر به ثبت رساند. در حقیقت ادر در این فصل هفت گل به ثمر رسانده است که شش تایش با ضربه سر بوده است. او در لالیگا پنج گل زده که همه گلهایش با ضربه سر بوده است.

میلیتائو در پایان بازی پیراهنش را به سرمربی تیم حریف هدیه داد. کاروالیال در پایان بازی در این باره که چرا پیراهن ادر میلیتائو را گرفته، بیان کرد:"از زمانی که میلیتائو در لیگ پرتغال و باشگاه پورتو بازی می کرد، او را می شناسم. از نظر من بهترین مدافع دنیا است. در کل دوران کاری ام دو بار پیراهن بازیکنان را خواسته ام. اولین بار از پیتر چک در دوران حضورش در آرسنال بود و دومین بار هم از میلیتائو. می دانم که حرکتم وجهه خوبی نداشت اما پسرم از من درخواست کرده بود که پیراهنش را بگیرم."

رئال مادرید با پیروزی مقابل سلتاویگو با یک بازی بیشتر، به اختلاف هشت امتیازی به بارسلونا رسید تا در فاصله هشت بازی به پایان لالیگا همچنان به تعقیب کاتالان ها ادامه بدهد.

4125