آمار ضعیف گل‌محمدی مقابل مربیان خارجی لیگ برتر!

آمار ضعیف گل‌محمدی مقابل مربیان خارجی لیگ برتر!

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد سرمربی پرسپولیس در مصاف با همتایان خارجی‌اش چندان جالب نیست.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز سرخابی‌های تهران در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر در حالی به مصاف هم خواهند رفت که روی کاغذ نام پرسپولیس به عنوان تیم میزبان اعلام شده است. یکی از نکات آماری این مسابقه به عملکرد سرمربی این تیم در تقابل با مربیان خارجی مربوط است که باعث افزایش حساسیت بازی می‌شود.

یحیی گل‌محمدی در فصل جاری تا به امروز 6 بار به مصاف مربیان خارجی رفته که حاصل آن دو برد، دو مساوی و دو باخت بوده است. البته نیمی از این آمار در مصاف با سپاهان رقم خورده و برای قرمزها یک تساوی و یک شکست در لیگ برتر به همراه یک برد در جام حذفی به دست آمده است.

همچنین یک باخت و یک برد مقابل تراکتور در لیگ برتر و تساوی با استقلال در دربی رفت، سایر نتایج این فصل سرمربی پرسپولیس در این آمار بوده است.

پرسپولیس در این 6 مصاف، توانسته 7 گل وارد دروازه حریفان کند اما 6 مرتبه هم دروازه خودش باز شده است. ضمن اینکه این تیم در بازی هفته هشتم مقابل سپاهان هم موفق به کلین شیت شده است.

فارغ از بازی جام حذفی، در پنج مسابقه لیگ برتری پرسپولیس با تیم‌های دارای مربی خارجی، یحیی توانسته 5 امتیاز از 15 امتیاز ممکن را بگیرد و حال باید دید در دربی امروز چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

6442