پلی آف NBA/ قدرت‌نمایی پادشاه در روز جارو شدن نتس

پلی آف NBA/ قدرت‌نمایی پادشاه در روز جارو شدن نتس

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های فیلادلفیا، فینیکس سانز، لس آنجلس لیکرز و میامی هیت در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش فوتبالی، دور اول پلی آف NBA در جریان است. در اولین بازی، فیلادلفیا سونی سیکسرز مهمان بروکلین نتس بود. این سری 3-0 به سود فیلی دنبال می شد و در صورت پیروزی در این بازی، آن‌ها می توانستند با برد 4-0، نتس را جارو و سری را به اتمام برسانند و به دور بعدی راه یابند. اگرچه سونی سیکسرز مهم ترین ستاره خود، یعنی جوئل امبید را در اختیار نداشت، اما با درخشش توبایس هریس و جیمز هاردن، توانستند با نتیجه 96-88 از سد نتس عبور کنند تا تیم نیویورکی برای دومین سال پیاپی در پلی آف جارو شود.

در دومین بازی، لس آنجلس کلیپرز در کریپتو آرنا میزبان فینیکس سانز بود. این سری 2-1 به سود سانز دنبال می شد و برای این بازی، کلیپرز 2 ستاره اصلی خود، پال جرج و کوای لنرد را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت. علیرغم درخشش 37 امتیازی راسل وست بروک، اما سانز موفق شد با نتیجه 112-100 از سد کلیپرز عبور کند تا سری، 3-1 به سود سانز شود. فینیکس سانز تنها به یک برد دیگر برای راهیابی به نیمه نهایی کنفرانس غرب نیاز دارد.

در سومین بازی، میامی هیت میزبان میلواکی باکس بود. در این بازی نیز، یانیس آنته توکومپو، بهترین بازیکن لیگ مصدوم بود و نتوانست میلواکی را همراهی کند تا میامی هیت از غیبت این فوق ستاره یونانی نهایت استفاده را ببرد و با حساب 121-99 به برتری برسد و سری را 2-1 پیش بیافتد.

در آخرین و پرحاشیه ترین بازی، لیکرز میزبان ممفیس گریزلیز بود. در این بازی، لیکرز با رهبری لبران جیمز، شروع فوق العاده‌ای داشتند و در نهایت با نتیجه 111-101 به پیروزی رسیدند تا سری را 2-1 جلو بیافتند.

4416