پیروزی بی دردسر رئال مادرید و تثبیت جایگاه دومی

پیروزی بی دردسر رئال مادرید و تثبیت جایگاه دومی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در یک بازی خانگی مقابل سلتاویگو با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید تا با 65 امتیاز، رده دوم را تثبیت کند.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های رئال مادرید و سلتاویگو از چهارچوب هفته سی‌ام لالیگا در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند. لوس بلانکوس بمب روحیه بود، چون شاگردان آنچلوتی در هفته گذشته توانستند با نتیجه دو بر صفر در استمفورد بریج مقابل چلسی به پیروزی برسند و در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با حساب 4-0 از سد تیم لندنی عبور کنند و حریف منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی چمیپیونز لیگ شوند. البته رئال مادرید در آخرین بازی خود در لالیگا نیز به پیروزی رسید، اما به نظر نمی رسد که بتواند فاصله یازده امتیازی با بارسلونا صدرنشین را جبران کند و تمام تمرکز آن‌ها، روی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاست.

کارلو آنچلوتی در حالی تیمش را روانه میدان کرد که برخی از بازیکنان اصلی‌اش را همچون تونی کروس، لوکا مودریچ و رودریگو را نیمکت نشین کرد، اما این مسئله باعث نشد لوس بلانکوس نتواند به پیروزی برسد. در دقیقه 42، مارکو آسنسیو توانست گل اول را بزند و در دقیقه 48، ادر میلیتائو روی ارسال آسنسیو، با ضربه سر دروازه سلتاویگو را گشود تا رئال مادرید به پیروزی دو بر صفر برسد.

خلاصه بازی رئال مادرید - سلتاویگو

4416