حرکت جالب پرز که باعث آمدن ستاره آلمانی به رئال مادرید شد

حرکت جالب پرز که باعث آمدن ستاره آلمانی به رئال مادرید شد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر ستاره آلمانی فاش کرد که نامه فلورنتینو پرز به او در سال 2016، باعث شد تا وی به فکر رفتن به رئال مادرید بیافتد.

به گزارش فوتبالی، در سال 2016، آنتونیو رودیگر در جریان تمرینات تیم ملی آلمان، رباط صلیبی‌اش پاره شد و برای مدت طولانی از میادین به دور بود. در آن زمان، فلورنتینو پرز نامه‌ای برای این ستاره تنومند نوشت و برای او آرزوی سلامتی کرد. این رفتار پرز آن قدر برای رودیگر جالب بود که باعث شد تا این ستاره آلمانی برای پیوستن به رئال مادرید ترغیب شود. 

به نقل از سایت گل، رودیگر به کانال پلاس گفت: "در سال 2016، یک نامه از طرف فلورنتینو پرز دریافت کردم و آن را جلوی چشمم گذاشتم تا هر روز بتوانم نگاهش کنم. در آن زمان به خودم گفتم که یک روزی به رئال مادرید می پیوندم. پرز برای من آرزوی سلامتی کرده بود و من نمی توانستم آن را باور کنم. من هنوز آن نامه را دارم، مادرم آن را نگه داشته است."

رودیگر در سال 2016 پس از اتمام مصدومیتش که باعث شد نتواند در یورو 2016 به میدان برود، به باشگاه چلسی پیوست و خودش را به عنوان یکی از بهترین مدافعان وسط جهان به اثبات رساند. او در سال 2022 بعد از آن که قراردادش با تیم انگلیسی به پایان رسید، به صورت رایگان به رئال مادرید منتقل شد."

4416