صعود منچسترسیتی به فینال جام حذفی انگلیس

صعود منچسترسیتی به فینال جام حذفی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد با نتیجه سه بر صفر از شفیلد یونایتد عبور کند و راهی فینال رقابت‌های اف ای کاپ شود.

به گزارش فوتبالی، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس (FA CUP) امشب از ساعت 19:15 به وقت تهران با دیدار منچسترسیتی - شفیلد یونایتد شروع شد. سیتیزن‌ها با پیروزی برابر بریستول سیتی و برنلی به این مرحله رسیده و شفیلد یونایتد با برتری برابر تاتنهام و بلکبرن توانست به جمع 4 تیم برتر برسد.

در نیمه اول، شفیلد یونایتد هجومی بازی را آغاز کرد و می توانست در همان ابتدا دروازه سیتی را باز کند، اما گواردیولا و شاگردانش قسر در رفتند. در ادامه مطابق انتظار، سیتی توپ و میدان را کامل در اختیار گرفت و موج حملات خود را آغاز کرد. در دقیقه 43 یک ضربه پنالتی به سود سیتی اعلام شد و ریاض محرز توانست توپ را تبدیل به گل کند و نیمه اول با برتری 1-0 سیتی به پایان رسید.

در نیمه دوم سیتیزن‌ها بسیار هجومی شروع کردند و ریاض محرز آتش بازی به راه انداخت. این وینگر الجزایری در دقیقه 61 گل دوم را به ثمر رساند و تنها 5 دقیقه بعد، توانست هت تریک کند تا در نهایت سیتی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و راهی فینال شود.

شفیلدیونایتد</a>

4416