پاکو عدم درخشش مهاجم اسپانیایی را گردن گرفت

پاکو عدم درخشش مهاجم اسپانیایی را گردن گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تراکتور اعلام کرد که یکی از دلایل عدم درخشش خایمه گومز این بوده که وی به او چندان بازی نداده است.

به گزارش فوتبالی، خایمه گومز مهاجم ۳۳ ساله اسپانیایی که به عنوان سهمیه آزاد فیفا به تراکتور پیوسته تا به حال نتوانسته انتظارات را برآورده کند و چندان موفق نبوده است. همین موضوع باعث انتقادات زیادی از این مهاجم اسپانیایی شده است.

در همین راستا خبرنگار فوتبالی از خمز چنین سوال کرد که انتظارات از یک بازیکن خارجی بالاست و خایمه گومز در سه بازی اخیر تیمش حدود ۱۲ دقیقه به میدان رفته و آیا دلیل این موضوع عدم آمادگی است یا خیر.

پاکو اما در پاسخ اعلام کرد که گومز تازه به تیم اضافه شده و برای تطبیق شرایط خود به زمان نیاز دارد. سرمربی اسپانیایی هم‌چنین مسئولیت مهاجم هم‌وطن خود را گردن گرفت و مدعی شد شاید دلیل عدم درخشش رومرو این بوده که پاکو به وی چندان میدان نداده است.

سرمربی تراکتور در این رابطه اظهار داشت:"همه آماده بازی هستند ولی من نمی‌توانم همه را بازی دهم. فدراسیون به من اجازه نمی‌دهد ۲۲ بازیکن را به زمین بفرستم! هر کسی را که فکر کنم به صلاح تیم است بازی خواهم داد."

وی ادامه داد:"شاید هم این موضوع به این دلیل باشد که من دقایق کافی به وی بازی نداده‌ام. باید در نظر داشته باشیم که رومرو مدتی بود فوتبال بازی نکرده بود و تا خود را با شرایط تطبیق دهد زمان می‌برد. شاید کمی هم این مسئولیت من بوده که به وی دقایق کافی را نداده‌ام تا خود را نشان دهد که البته این هم باتوجه به صلاح تیم بوده است."

1997