آمار درخشان مهاجم سابق اینتر و پی‌اس‌جی در لیگ ترکیه

آمار درخشان مهاجم سابق اینتر و پی‌اس‌جی در لیگ ترکیه

پایگاه خبری فوتبالی - مائورو ایکاردی در گالاتاسرای احیا شده است. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی در سالهای اخیر بیشتر از آن که درون زمین فوتبال اثرگذار باشد، به خاطر حاشیه های خارج از زمین مورد توجه بود اما بالاخره در انتقال قرضی به فوتبال ترکیه توانست بهترین عملکردش را ارائه بدهد. ایکاردی در این فصل در لیگ ترکیه سیزده گل و هفت پاس گل داشته و به آقای گل تیمش تبدیل شده است. در حال حاضر گالاتاسرای در صدر جدول لیگ قرار دارد. آخرین باری که ایکاردی از نظر امار بهتر از این کار کرده بود، به فصل 18-2017 برمی گردد که در فصل ماقبل آخرش در اینتر 29 گل زده بود. بهترین فصل ایکاردی در پی اس جی با دوازده گل به اتمام رسیده بود و حالا از رکورد خودش عبور کرده است.

ایکاردی در این فصل پنج گل سرنوشت ساز و منجر به پیروزی برای گالاتاسرای ثبت کرده و با احتساب جام حذفی 22 گل یا پاس گل داشته است که عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است. در حقیقت مهاجم آرژانتینی در این فصل هر 102 دقیقه یک گل زده که مشابه آمارش در فصل 18-2017 است.  او در بازی اخیر گالاتاسرای مقابل کایسری اسپور با سه گل و یک پاس گل درخشید. آخرین باری که این بازیکن در یک بازی در چهار گل نقش داشته بود، به بازی اینتر مقابل آتالانتا در سال 2017 برمی گردد.

ایکاردی در یازده بازی اخیرش 9 گل به ثمر رسانده است و ارزش او در سایت ترانسفرمارکت نیز از 17.5 به 18 میلیون یورو است که برای اولین بار در سه سال اخیر ارزش او بیشتر شده چرا که از اواخر 2018 به بعد همواره ارزش او در حال افت کردن بوده است. 

4125