بارسلونا ناچار به پرداخت مبلغ اضافی برای مدافع فرانسوی

بارسلونا ناچار به پرداخت مبلغ اضافی برای مدافع فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به زودی باید واریزی جدیدی را به حساب سویا در مورد انتقال ژول کنده مدافع فرانسوی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، بر اساس بندی از قرارداد کنده، به ازای هر فصلی که بازیکن فرانسوی در 60 درصد بازیها در بیش از 45 دقیقه حضور داشته باشد، باشگاه کاتالان باید 2.5 میلیون یورو اضافی به سویا بپردازد. در حقیقت کنده به زودی به این عدد می رسد و باشگاه کاتالان هم باید این مبلغ را به آندلوسی ها بپردازد.

کنده در 31 بازی رسمی فصل بارسلونا بیش از 45 دقیقه داشته است. بارسا 9 بازی رسمی دیگر دارد و فصل را با 53 بازی در لالیگا، چمپیونزلیگ، لیگ اروپا، کوپا و سوپرجام به اتمام خواهد رسید و اگر کنده فقط یک بازی دیگر داشته باشد، به 32 بازی می رسد و به حد نصاب 60 درصد خواهد رسید. 

بارسلونا برای خرید کنده 50 میلیون یورو پرداخت که با توجه به بند قراردادش این مبلغ برای پنج فصل می تواند به 62.5 میلیون یورو برسد. در واقع به ازای هر فصلی که کنده در 60 درصد بازیها حضور داشته باشد، بارسا باید 2.5 میلیون یورو بپردازد.

کنده به علت مصدومیت در برخی بازیهای آغاز فصل حضور داشته است اما حضورش مقابل اتلتیکو به معنی صدور فاکتور 2.5 میلیونی برای لاپورتا و مدیران بارسلونا خواهد بود.

4125