عکس؛ لحظه‌ای که ستاره سابق آرسنال کار توپچی‌ها را برای قهرمانی سخت کرد

عکس؛ لحظه‌ای که ستاره سابق آرسنال کار توپچی‌ها را برای قهرمانی سخت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و ساوتهمپتون در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، تئو والکات که بین سال های 2006 تا 2018 در آرسنال توپ زده است و از بازیکنان مشهور آرسنال بوده است، در حال حاضر در ساوتهمپتون توپ می زند. او در بازی ساوتهمپتون مقابل آرسنال، موفق شد گل دوم تیمش را در دقیقه 14 روی پاس آلکاراز به ثمر برساند.

تئو والکات که در حال حاضر 34 سال دارد، پس از این گل خوشحالی نکرد چرا که از او در آرسنال به عنوان یکی از بازیکنان با سابقه و یکی از کاپیتان ها یاد می شد. والکات در آرسنال با میکل آرتتا سرمربی فعلی توپچی های لندن هم‌تیمی بوده است.

آرتتا و تیمش در مسیر قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار داشتند اما تساوی های اخیر کار آن ها را دشوار کرد. همین گلی که تئو والکات به ثمر رساند باعث شد تا آرسنال اکنون خطر از دست دادن صدر جدول را احساس کند.

والکات هیچ وقت با آرسنال قهرمان لیگ برتر انگلیس نشد اما اکنون در ساوتهمپتون با گلی که به آرسنال زد ممکن است باعث از دست رفتن قهرمانی برای این تیم شود.

تماشای گل والکات به آرسنال

1470