تیم‌های اسپانیایی کابوس بزرگ منچستریونایتد در 6 فصل اخیر

تیم‌های اسپانیایی کابوس بزرگ منچستریونایتد در 6 فصل اخیر

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته منچستر یونایتد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سویا رفت و در نهایت در این بازی با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد باز هم توسط یک تیم اسپانیایی از دور رقابت ها کنار رفت. این برای اولین بار نیست که چنین اتفاقی رخ می دهد چرا که در 6 فصل اخیر، منچستر یونایتد به دست تیم های اسپانیایی از رقابت های اروپایی کنار رفته است.

در سال 2018 سویا منچستر یونایتد را از رقابت های اروپایی حذف کرد. در سال 2019 این بارسلونا بود که منچستر یونایتد را از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار زد. در سال 2020 منچستر یونایتد دوباره توسط سویا حذف شد. در سال 2021، منچستر یونایتد در فینال لیگ اروپا به ویارئال باخت. در سال 2022 منچستر یونایتد به دست اتلتیکو مادرید حذف شد و اکنون هم در سال 2023، منچستر یونایتد به دست سویا از رقابت های لیگ اروپا حذف شد.

منچستر یونایتد هرگز نتوانسته است در رقابت های اروپایی سویا را شکست دهد و به طور کلی در 6 سال اخیر نتوانسته است از موانع اسپانیایی عبور کند و این تیم ها تبدیل به کابوسش شده اند.

1471