زیدان بر سر دوراهی پی‌اس‌جی و یوونتوس

زیدان بر سر دوراهی پی‌اس‌جی و یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی اسبق رئال مادرید پس از دو سال استراحت قصد بازگشت به دنیای مربیگری را دارد که گزینه های مختلفی پیش روی او هستند.

به گزارش فوتبالی، کارنامه درخشان زیدان در رئال مادرید باعث می شود که خیلی از باشگاه ها رویای استخدام او را داشته باشند. نشریه فرانسوی اکیپ گزارش داده است که مدیران پی اس جی به دنبال اخراج کریستف گالتیه مربی ناکام خود هستند. الخلیفی سالهاست که رویای استخدام زیدان را در سر دارد و در نظر دارند که مربی فرانسوی را به خدمت بگیرند. زیدان تا کنون بارها به پیشنهاد پی اس جی پاسخ منفی داده اما شاید این بار بالاخره طلسم شکسته شود.

از طرفی یوونتوس که با بازگشت 15 امتیاز و صعود به رتبه سوم لیگ ایتالیا جان تازه ای گرفته، در نظر دارد که مربی خود را تغییر بدهد. آلگری در دو سال حضور در تورین در سطح انتظارات ظاهر نشده است. یووه می خواهد دوباره به قدرت اول فوتبال ایتالیا تبدیل شود و برای این کار هیچ گزینه ای را بهتر از بازیکن سابق خود یعنی زین الدین زیدان پیدا نمی کنند. خود زیدان هم از حضور در یووه استقبال می کند چرا که جو این باشگاه را به خوبی می شناسد اما مشکل اصلی این است که آلگری تا 2025 قرارداد دارد و اگر یووه بخواهد اخراجش کند، باید غرامت سنگینی را بپردازد.

4125