گزارش ویژه/ دربی تحت تاثیر بازار سیاه بلیت فروشی؛ بلیت‌فروشی یا هوادار‌آزاری؟

گزارش ویژه/ دربی تحت تاثیر بازار سیاه بلیت فروشی؛ بلیت‌فروشی یا هوادار‌آزاری؟

پایگاه خبری فوتبالی- بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس و استقلال از صبح امروز آغاز شد و خیلی زود به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، بلیت‌فروشی آنقدر زود به پایان رسید که همه به یاد فروش اینترنتی خودروهای ساپیا و ایران خودرو افتادند! کمتر کسی باور می کرد که به سرعت بلیت‌فروشی به پایان برسد و هواداران بی شماری عصبی شوند. 

البته فرایند هوادار آزاری فقط به این ماجرا ختم نشد و خیلی زود در فضای مجازی، بازار سیاه بلیت‌های دربی هم شروع شد تا بار دیگر شاهد قیمت‌های نجومی برای بلیت‌های این مسابقه باشیم و این در حالی است که تنها ۴۸ ساعت به شروع بازی باقی مانده است.

با جست‌وجویی ساده در اینترنت می‌توان به راحتی دید کرد که قیمت بلیت‌های دربی روز یکشنبه در بازار سیاه به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حتی بالاتر هم رسیده است! 

اتفاقی که اصلا بی‌سابقه نیست و بارها در دربی‌های گذشته شاهد آن بودیم. موضوعی که با توجه به محدودیت حضور تماشاگران در ورزشگاه بسیار قابل پیش‌بینی بود.

نکته عجیب البته پیامهای عجیبی است که سامانه بلیت فروشی می‌دهد و تعداد بلیتهای باقیمانده را حتی منفی هم اعلام می‌کند و مثلا در یک جایگاه می‌گوید که منفی یک تعداد بلیت برای این جایگاه باقی مانده است! 

این اتفاق در حالی رقم خورده است که طبق تصمیم شورای تأمین تنها ۱۵ هزار تماشاگر می‌توانند دربی حساس پایتخت را از نزدیک تماشا کنند. بر اساس قیمت گذاری صورت گرفته قیمت بلیت روبروی جایگاه ۲۰۰ هزار تومان و پشت دروازه ۱۰۰ هزار تومان بود. همچنین قیمت جایگاه VIP نیز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است.

دیدار پرسپولیس - استقلال در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر از ساعت ۱۶ روز یکشنبه (۳ اردیبهشت‌ماه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

9098