انتقاد تن‌‎هاگ و اسکولز از عملکرد دخیا

انتقاد تن‌‎هاگ و اسکولز از عملکرد دخیا

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی شیاطین سرخ اذعان داشت که اشتباهات آشکار بازیکنان تیمش علت حذف یونایتد از مسابقات لیگ اروپا بود.

به گزارش فوتبالی، تیم سویا پس از برد 3-0 در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ اروپا، که با اشتباهات فاحش مگوایر و دخیا همراه بود، در مجموع با نتیجه 5 بر 2 راهی مرحله نیمه نهایی شد. تن هاگ در مصاحبه پس از بازی از بازیکن خاصی نام نبرد اما به وضوح ناراحتی خود از نحوه حذف تیمش از چنینمسابقاتی را ابراز کرد.

او در ادامه گفت : واضح است که وقتی چنین اشتباهاتی را در فوتبال انجام می‌دهید، کارتان برای بردن سخت می‌شود. این مشکلی است که باید حلش کنیم اما ما بازی با برایتون را در پیش داریم و باید روی آن کار کنیم. هم شما و هم من دیدیم که ما امشب خونسرد نبودیم. 

هم‌چنین پل اسکولز، اسطوره منچستر یونایتد با حمله به عملکرد داوید دخیا این‌گونه گفت : درست در دقایق اولیه بازی و وقتی که توپ را دست پاچه به بیرون فرستاد، تمرکزش را از دست داد. او یکی از با تجربه ترین بازیکنان تیم شماست، یک دروازبان کلاس جهانی و بازی در کشور مادری‌اش یعنی اسپانیا برگزار می‌شود، در این شرایط شما انتظار چنین اشتباهاتی را ندارید. شما باید دروازه بان را بازخواست کنید چون فکر می‌کنم تن هاگ خواهان بازی از عقب زمین است و دخیا هم بازی با پای خیلی خوبی ندارد. شما پاس او را دیدید، باید قبل پاس موقعیت دریافت کننده پاس را در نظر گرفت. 

2102