گزارش روز/ تیم ملی در کافا شرکت نمی‌کند؟

گزارش روز/ تیم ملی در کافا شرکت نمی‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا حضور تیم ملی در تورنمنت کافا منتفی خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، از مدتها قبل این بحث مطرح بود که شاگردان امیر قلعه‌نویی در اولین دوره این مسابقات – که از 22 تا 30 خرداد برگزار خواهد شد – شرکت خواهند کرد تا تیم ملی با سرمربی جدیدش، برای اولین بار در یک تورنمنت شرکت کند.

در شرایطی که به نظر می‌رسید تیم ملی روسیه هم یکی از تیمهای شرکت‌کننده در این تورنمنت خواهد بود اما چند روز قبل بود که «ماکسیم میتروفانوف» دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه خبر انصراف تیم ملی فوتبال این کشور از حضور در مسابقات اتحادیه فوتبال آسیای مرکزی (کافا) را رسانه‌ای کرد.

افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان و ازبکستان دیگر تیمهایی هستند که در این تورنمنت شرکت خواهند کرد و گویا قرار است بلاروس هم جانشین روسیه شود و یک تیم از غرب آسیا هم در این تورنمنت شرکت کند.

حالا و در حالیکه حضور تیم ملی بلاروس و حتی حریف غرب آسیایی هم در رقابتهای کافا قطعی نشده و با توجه به کناره‌گیری روسیه، احتمال اینکه تیم ملی هم در کافا شرکت نکند، وجود دارد.

این خبری است که امیر قلعه‌نویی در حاشیه دیدار دوستانه پیشکسوتان ملوان و تیم ملی در انزلی به خبرنگاران داده و گفته است: "اگر روسیه نیاید، کافا کیفیت لازم را ندارد‌‌. دوشنبه با تاج و نبی جلسه داریم و می‌خواهیم برنامه‌ریزی کنیم تا اگر بشود، جایگزینی انجام بدهیم. این موضوع منوط به این جلسه است."

با توجه به اینکه مهدی تاج رییس کافاست، عدم شرکت ایران در تورنمنت کافا، به این راحتی‌ها هم نیست!

1984