لیگ اروپا؛ کابوس تکراری شیاطین سرخ و تحقیر یاران جهانبخش به دست مورینیو

لیگ اروپا؛ کابوس تکراری شیاطین سرخ و تحقیر یاران جهانبخش به دست مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌ منچستریونایتد شکست تلخی را در برابر سویا تجربه کرد تا بدین ترتیب حذف ناباورانه‌ای از لیگ اروپا داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، با برگزاری 5 دیدار به صورت همرمان از ساعت 22:30 به وقت تهران در شب پنج شنبه آغاز شد. 

منچستریونایتد در حالی مهمان سویا بود که دیدار رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود، البته شیاطین سرخ تا دقیقه 84، با نتیجه دو بر صفر در الدترافورد پیش افتاده بودند، اما اشتباهات دفاعی باعث شد تا یونایتد در خطر حذف قرار بگیرد. البته سویا در چند سال اخیر همیشه کابوس منچستریونایتد در رقابت‌های اروپایی بوده و دوباره موفق به انجام ماموریتش شد. در دقیقه 34، یوسف النصیری روی اشتباه مرگبار هری مگوایر، گل اول سویا را به ثمر برساند. در دقیقه 47، لویک باده اختلاف را به دو گل کاهش داد و در دقیقه 81، النصیری گل دوم خودش و سوم تیمش را وارد دروازه دخیا کرد تا داستان اریک تن هاگ و یونایتد با رقابت‌های اروپایی به پایان برسد. 

در دیگر دیدارها، یوونتوس با نتیجه 1-1 با اسپورتینگ مساوی کرد، اما با برتری دو بر یک در مجموع 2 بازی رفت و برگشت، راهی مرحله نیمه نهایی شد. بایرلورکوزن نیز با حساب 4-1 از سد یونیون گذشت تا این تیم آلمانی نیز به مرحله بعدی صعود کند.

دیدار رم و فاینورد در 90 دقیقه وقت قانونی با پیروزی 2-1 به سود رم به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود و در اینجا بود که جالوروسی با زدن 2 گل دیگر، کار جهانبخش و تیم هلندی را تمام کرد.

خلاصه بازی سویا - منچستریونایتد

خلاصه بازی اسپورتینگ - یوونتوس

خلاصه بازی رم - فاینورد

4416