مدافع رئال مادرید فینال جام حذفی را از دست داد

مدافع رئال مادرید فینال جام حذفی را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا مدافع اتریشی رئال مادرید پس از مصدومیت در بازی رئال مادرید و چلسی، دو هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، آلابا چهار بازی لالیگایی آینده رئال مادرید مقابل سلتاویگو، ژیرونا، آلمریا و رئال سوسیداد را از دست می دهد و در آستانه بازی مقابل اوساسونا در فینال کوپا دل ری به میادین برمی گردد اما منطقی ترین حالت این است که کادر فنی به او با فکر بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی در روز 19 اردیبهشت استراحت بدهد.

در حقیقت ادر میلیتائو دیگر مدافع رئال مادرید به علت سه کارته شدن و محرومیت در بازی رفت مقابل منچسترسیتی حضور نخواهد داشت و به همین خاطر حضور آلابا در آن بازی خیلی مهم است.

آلابا در آغاز سال 2023 با مصدومیت های زیادی مواجه شده است. این بازیکن با وجود عدم حضور در جام جهانی به علت حذف اتریش، از نظر بدنی افت مشهودی داشته و برای سومین بار در چهار ماه اخیر دچار مصدومیت شده است.

در بازیهای آینده رودیگر و ناچو فرناندز می توانند به جای آلابا در ترکیب رئال مادرید جای بگیرند. آلابا نیز می تواند تمرکزش را روی بازی حساس مقابل منچسترسیتی و مهار ارلینگ هالند بگذارد هر چند که کار آسانی پیش روی خود نخواهد داشت.

4125