گزارش ویژه/ مهدی طارمی به آسیا برنمی‌گردد!

گزارش ویژه/ مهدی طارمی به آسیا برنمی‌گردد!

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره ایرانی باشگاه پورتو امیدوار است فصل آینده بتواند در یک لیگ معتبر اروپایی به فوتبالش ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، طی چند روز گذشته شایعات پیرامون آینده مهدی طارمی به اوج خود رسیده و پس از انتشار اخباری مبنی بر علاقه الهلال عربستان به جذب این بازیکن، از مارسی فرانسه هم به عنوان مشتری جدی مهاجم ایرانی پورتو نام برده شد.

با توجه به اینکه  طارمی تا سال 2024 با پورتو قرارداد دارد این باشگاه قصد دارد برای درآمدزایی از فروش طارمی زمینه انتقال او را به یکی از باشگاه‌های خواهانش فراهم کند در غیر اینصورت و ماندن طارمی در پورتو آنها از فروش مهاجم ایرانی خود چیزی عایدشان نخواهد شد.

آنچه مشخص است پورتو قطعا برای درآمدزایی از محل فروش طارمی، رضایتنامه او را برای تیمی صادر خواهد کرد که پول بیشتری به حساب باشگاه پرتغالی واریز کند.

گویا پورتو بدش نمی‌آید که طارمی را به الهلالی بدهد که طبیعتا پول بیشتری برای مهاجم ایرانی پرداخت خواهد کرد منتهی آنطور که مشخص است طارمی علاقه‌ای ندارد در 31 سالگی به فوتبال آسیا برگردد.

طارمی دوست دارد در صورت امکان، فوتبالش را در یکی از دو لیگ انگلیس یا اسپانیا ادامه دهد و باید دید پیشنهادی از این دو کشور به دست سران پورتو خواهد رسید یا نه.

شاید الهلال عربستان دوست داشته باشد، مهدی طارمی را به خدمت بگیرد اما چیزی که مشخص است طارمی تمایلی ندارد به عربستان برود.

7655