گزارش فنی/ در انتظار سورپرایز سرمربی پرسپولیس در دربی

گزارش فنی/ در انتظار سورپرایز سرمربی پرسپولیس در دربی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرمربی پرسپولیس سورپرایز ویژه‌ای در خط حمله تیمش برای دربی پایتخت خواهد داشت؟

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی در حالی قرار است تیمش را آماده بازی حساس مقابل استقلال کند که بسیاری از هواداران این تیم امیدوارند یحیی برنامه ویژه‌ای برای گرفتن سه امتیاز این بازی داشته باشد.

با توجه به اینکه قرمزها در چند بازی گذشته خود که از ابتدای سال 1402 برگزار کردند مقابل رقبا به برتری رسیدند، بعید است یحیی در شاکله اصلی تیمش تغییراتی ایجاد کند و تنها ابهام ترکیب این تیم شاید انتخاب مهاجم نوک پرسپولیسی‌ها باشد.

مهدی عبدی که از ابتدای سال با حضور در ترکیب ثابت قرمزها توانسته تاثیرگذاری بیشتری در نتایج این داشته باشد و عملکرد متفاوتی نسبت به قبل از خود به نمایش بگذرد از شانس بالایی برای حضور در ترکب ثابت تیمش برخوردار است. نکته قابل توجه درباره این مهاجم جوان سابقه گلزنی او در دربی است که شاید موجب شود یحیی او را به سایر مهاجمان تیمش ترجیح دهد.

اما شیخ دیاباته دیگر مهاجم بلند قامت قرمزها است که در دربی رفت به دلیل مصدومیت نتوانست در زمین حضور پیدا کند. البته که مصدوم شدن او، اتفاقی تکراری است و کلا او بین مصدومیتهایش، هر از گاهی هم بازی می‌کند! گفته می‌شود با توجه به سابقه بازی دیاباته برای استقلال، این احتمال وجود دارد که او سورپرایز قرمزها برای دربی باشد و مقابل تیم سابقش در لیگ برتر، به میدان برود.

روی کاغذ، عیسی آل کثیر و به خصوص لئاندرو پریرا، شانس کمتری نسبت به دو مهاجم دیگر پرسپولیس برای بازی در دربی دارند و حتی این بحث هم مطرح شده که شاید یحیی تیمش را فقط با یک مهاجم تخصصی، روانه دربی کند. شاید هم یحیی در لحظه آخر تصمیم جدیدی بگیرد و همه را سورپرایز کند.

7655